Чонгкук се прибра у тях си и видя баща си на масата, гледайки някакви документи.
"Здрасти татко. "
Мъже се обърна и видя сина си на вратата. Той стана и го прегърна.
"Защо не ми писа? Знаеш, че се притеснявам за теб. "
"Съжелявам, просто забравих. Но сега съм тук и съм жив и здрав. "
"Да, но ако знаеш колко се притесних за теб. Помислих, че някой те е отвлякъл или си пиян на някоя зсбутана уличка-"
"Татко, знаеш че съм непълнолетен и няма как да се напия, а и бях у Джимин. "
Бащата се отдели от сина си и седна пак на масата.
"Дочух, че си има брат? "
"Да, но не се разбират особено добре. "
Бащата само кимна.
"Тате, може ли да те питам нещо? "
"Да? "
"Защо не искаш да се ожениш отново? Мисля, че ще е по-добре да оставиш стария на страна и да продължиш. "
Мъжа изпуфтя и остави листовете, обръщайки се към него.
"Не е лесно. Аз не се интересувам от такива неща, а и кой ще иска такъв парцал като мен? Виж ме, едва оправям сметките и се чудя къде да си търся още една работа. Опитвам се да те направя щастлив, но като гледам нещо не се получава. "
"Шегуваш ли се? Тате, ти си на 38 години! Въобще не си грозен и ако беше, нямаше да родиш такъв син като мен. Знаеш ли колко комплименти получавам, че съм красив и умен. От къде мислиш, че съм взел този ген? "
"Майка ти беше много красива жена и ти много приличаш на нея. Имам същите нежни очи, красиви черти, но лошото е, че си взел моя нос, който прилича на искривена круша. "
"Дори не знам как е изглеждала. "
Бащата само го погледна с безразличен поглед и се върна към документите.
Той не обичаше много да говори за предишната си съпруга. Не искаше да казва на сина си, че майка му е проститутка. Ако той разбере, ще е много разочарован.
Кук не каза нищо.
След известно време шляене из къщата, момчето получи съобщение.
Непознат: Аз съм, Юнги. Искаш ли да излезем? Ще ходя на тренировка и треньора иска още някой за загрявката.
Чонгкук промени името му.
You: Да, но къде ще се чакаме?
Хьонг👌🏿: Ще дойда пред вас, става ли?
You:👍🏿
Хьонг👍🏿: Бати расистта.
You: Просто са ми така.
Хьонг👍🏿: Да, то и блокиращия бутон е просто така.
You: 👺
Хьонг👍🏿: Спри, тази емотиконка ме преследва навсякъде.
You:👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺
Хьонг👍🏿: Този номер е блокиран. Повече не можете да пишете или изпращате съобщения на този номер.
You: Ще те чакам пред нас.
Seen
+🧡+
VOUS LISEZ
He Is Sweet But Psycho/ Vkook
FanfictionКим Техьонг е изпратен в лудницата, защото убил някой. След смърта на човека, той изпадна в лудост и започна да се смее истерично и продължаваше да забива ножа си в мъртвото тяло. Чон Чонгкук е полицай, който бе изпратен да гледа психично болен чов...