26

515 43 0
                                    

"Престани."

"Няма! "

"Стига или ще ги хвърля. "

Техьонг се изкикоти и продължи да слага малки кубчета на глава на Чонгкук, който седеше на масата и пишеше нещо.

Те беше направил нещо като кула и сложи малко флакче отгоре.

"Ако не ги махнеш до 3,ще стана и ще почна да те заменят с тях."

Кук изчака малко, но като усети че кубчетата още са му на главата, той стана рязко и те паднаха.

Те започна да бяга, смеейки се.

"Ела тук веднага и си вземи тъпите кубчета! "

"Няма пък! "

"Те, веднага ги вземи или ще се кача горе и ще почна да ги хвърлям по теб! "

Техьонг само се изсмя и се изплези.

Кук си броя на ум, но не помогна и просто се качи.

Те започна да крещи и смее като малко дете и влезе в стаята.

Чонгкук влезе и се огледа, но него намери.

"Те, излез веднага! Не ме ядосвай! "

Той чу смях и разбра къде е.

Отиде до леглото и клекна. Пъхна ръката си по леглото и храна ръката му и го издърпа.

Те се изсмя и излезе като котка.

"Хвани ме! " Те започна да тича из стаята, но Кук успя да го хване и избута на леглото.

Застана отгоре му и го видя как се спуква от смях.

"Хвана ме! Хайде да играем друга игра! "

"Не мога сега, имам работа. "

"Стига де! Не сме си играли от доста време, ти винаги трябва да пишеш простотии и продължаваш да не ми обръщаш внимание! "

"Те, това е моя работа, не мога просто да я оставя. Важна е за мен и искам да съм сериозен към нея. "

"Значи аз не съм важен? " Усмивката на Техьонг падна и не негово място се появи тъжна физиономия.

"Не, ти също си ми важен, просто-"

"Просто те интересува работата повече? Разбрах, ще ти се махна от 'работата'. " Те стана и го отдръпна от себе си.

"Те, чакай! "

Не обърна внимание и просто излезе.

He Is Sweet But Psycho/ VkookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora