Беше приятна неделя вечер.
Чонгкук се връщаше от работа.
Преди да се прибере беше напазарувал.
След като се прибра, остави торбите с храна и се плосна да дива, пускайки телевизора.
"Отново 2 мъже са били намерени убити до полицията.
Полицаите казват, че убиеца е неизвестен. Когато е убивал жертвите, той е носел маска и добре прикриваше лицето си от камерите. Полицията се опитва да намери убиеца-""Простотии." Каза Кук и изключи телевизора.
Той стана и реши да си направи нещо за ядене.
Кук огледа торбата, но се отказа и взе пакет с чипс.
Беше много изморен, за това реши да си легне по-ранно.
Отиде в стаята си и се просна на леглото.
Дори не разбра кога заспа.
^
Чонгкук се събуди от звънящият му телефон.
"Да ви еба... "
Той стана и вдигна, без да види кой е.
"Чон Чонгкук? "
"Да, аз съм. " Не, баба ми.
"Оцелих номера. Така, обажда се Ким Намджун, главен полицай на полицията в Бусан, обаждам ти се, за да ти предложа повишение като млачи полицай. "
"Наистина ли?! "
"Да, но искам да ми направиш услуга. "
"Всичко! "
"Тъй като съм много зает с работа ми казаха, че търсят полицай, който да наглежда едно момче с психични отклонения. Така че ти го давам. Твойта работа е да го гледаш докато се оправи. "
Чудесно. Просто няма на къде по-зле!
"Извинете ме, господин Ким, но аз не мога да гледам психопатско дете в мойта къща. Ами ако пробва да ме убие, или да направи нещо с тялото ми? Не мога да поема такъв риск. "
"Ами тогава ще попитам някой друг. А ти ще си продължиш с работата в мола. А аз щях да ти плащам да го гледаш. Та все тая-"
"Ще ми плащаш да го гледам? "
"Ами да, все пак е моя работа и ти я поверявам. "
"Приемам! "
"Дори няма да възразиш всичко това, което каза? "
"Щом ще ми плащаш ще го направя. "
"Добре, ела в полицията утре да го вземеш. Аз ще те усвободя от работата и ще сложа Джимин вместо теб. "
Хаха, горкия Чими....
"Ще дойда. Приятна вечер. "
"Ще е и още как... "
"Извинете? "
"Аа, нищо! Приятна вечер и на теб. "
След като затвори телефона се върна да спи.
×❤×
Как е за сега?
VOCÊ ESTÁ LENDO
He Is Sweet But Psycho/ Vkook
FanficКим Техьонг е изпратен в лудницата, защото убил някой. След смърта на човека, той изпадна в лудост и започна да се смее истерично и продължаваше да забива ножа си в мъртвото тяло. Чон Чонгкук е полицай, който бе изпратен да гледа психично болен чов...