36-2

409 43 3
                                    

"Добро утро! " Поздрави Хоби и махаше на Юнги и Джимин да седнат.

Те седнаха и почнаха да ядат закуската си.

"Абе вие чухте ли тези странни звуци вечерта? На втори етаж. " Попита Джаксън.

"Не, защо? Нещо станало ли е? " Разтревожи се Джимин.

"Не знам, но ми звучеше на мечка, която се е хванала в мечи капан. "

Всички повдигнаха рамене.

"Като заговорихме, къде са Техьонг и Чонгкук? " Попита Бекхьонг.

"Може би още спят? " Каза Хоби.

Чонгкук се събуди и цялото му тяло го болеше. Още усещаше как електрошока минаваше по тялото му. Като стана веднага усети болката в кръста. Техьонг беше пускал ток точно под кръста, а там го болеше много.

"Добро утро Куки! Как спа? " Каза Те и сложи голяма усмивка на лицето си.

"Добро утро, добре спах. "

Те отиде при Кук и го целуна. Вече не беше ядосан. Държеше се така, взе едно това вечерта въобще не се случвало.

"9 и 30 е, всички са долу, хайде да ставаме! " Каза Техьонг и почна да се облича.

"Само да се измия и оправя и съм готов. " Каза Кук и се запъти към банята, коцукайки.

Ужасно много го болеше кръста и левия крак, че едва ги усещаше.

Изми си зъбите и лицето. Почна да реше косата си с тънката четка за коса.

"Явно ще трябва да се подстригвам." Каза си Кук.

"В никакъв случай! " Каза Те.

"Ами ако го направя? "

"Не ме предизвиквай! "

Чонгук си замълча. Не искаше пак това да се случва.

Оправи се и сложи една тениска и шорти. Сложи джапанките и тръгна с Те долу.

"Явно са отишли на плаж без нас? В прочем, ще ходим ли, защото искам да карам сърф? " Попита Техьонг, ядейки.

"Ако ти се ходи няма проблем. "

"Супер! "

Те стана и Кук се опита, но кракът го заболя.

Техьонг видя това и му помогна да стане.

"Куки, съжалявам за това. Не исках, просто ти ме ядоса. Ще ми простиш ли? "

"Разбира се, че ти прощавам. Казах ти, че каквото и за става, аз винаги ще те обичам. Ти си моето малко мече. " Каза Кук и прегърна гаджето си.

"А ти си моето зайче. " Каза Те и се сгуши в него.

Чонгкук целуна челото и погали гърба му.

He Is Sweet But Psycho/ VkookWhere stories live. Discover now