30

515 37 0
                                    

Междувременно.. Преди 2 дни..

"Юнги хьонг-"

Юнги обърна Джимин към себе си и го целуна.

Притисна го повече до себе си и не му позволяваше да се измъкне от хватката му.

Джимин от своя страна се опита да се измъкне, но Юнги не му позволяваше. Искаше го, този път нямаше да се отказва.

Хвана го за талията и го сложи върху себе си.

"Хьонг... "

Юнги не се сдържа, стана и почна да го целува по врата.

Джимин изстена и затвори очи, а хьонга не спираше да лиже и хапе врата му, оставяйки следи.

Хвана Джимин и го тръшна на леглото. Сега той беше върху него и почна да маха пижамата, разкривайки тялото му.

С пеперудени целувки почна да докосва тялото му. Почна да ближе по-надолу, докато не стигна члена му.

Той хвана долницата и я смъкна, оставяйки го само по боксерки.

Юнги свали и тях, и Джимин вече беше чисто гол.

Хьонга съблече и свойте дрехи и продължи да целува малкия.

Искаше толкова много да го опита, искаше да го чувства, да изследва всяко кътче на тялото му и да му доставя удоволсвие.

Той почна да навлажнява пръстите си и след като го направи, вкара един пръст в него.

Джимин първоначално изкрещя от болка, но след няколко движение вече скимтеше.

Юнги вкара и втори, правейки ножички в него.

Накрая сложи и трети и като разбра, че е готов ги извади.

Хьонга вкара члена си в дупката му, карайки Джимин да изръмжи от болка.

Юнги почна бавно, не искаше да го нарани, защото бавно повтаряше движенията си.

"Аха~ Хьонг, по бързо~"

Хьонга се досмихна и забърза движенията си.

Джимин не спираше да издава звуци на удоволствие, карайки Юнги да се забива по-бързо в него.

След като и двамата свършиха, се излезнаха на леглото в прегръдките си.

"Юнги хьонг, обичам те. "

"И аз също те обичам.. "

Като го видя, вече беше заспал.

Край на Yoonmin.

He Is Sweet But Psycho/ Vkookحيث تعيش القصص. اكتشف الآن