18

521 43 2
                                    


Джимин веднага притича до Юнги и го прегърна силно.

Той не отвърна, погледа му се стовари върху Чонгкук.

"М-мислех, че си мъртъв! Как така си жив?! Нали те видяхме!? "

"Инсценирах го. Просто трябваше да се преместя поради причини. Прекръстих се и сега живея с няколко момчета. "

"Знаеш ли колко ме уплаши тогава?! "

"Слушай, миналото си е минало, сега съм тук да ти се извиня за дето те излъгах и разбих сърцето ти. "

"Юнги-"

"Не ме наричай така, имам си ново име. Agust. "

"Agust, ти не беше виновен! Бях много глупав и дори не обърнах внимание колко бяхте щастливи заедно! Бях егоистична кучка! " Джимин се разплака още повече, но Юнги не показа никаква емоция.

"Значи сме точни? Супер, пак съжалявам. Ако ме извиниш, имам работа. "

Той се отдръпна от Чим и тръгна към вратата.

"Чакай, остани за вечеря! "

"Казах, че имам работа. Довиждане. " Юнги отвори вратата и излезна.

Джимин продължи да плаче.

"Чим, успокой се-"

"Как да се успокоя?! Той туко що се появи от никъде да ми се извинява и ще си тръгва ей така!? Не виждаш ли, че не му пука за никой!? Просто иска всичко за себе си, долна кучка! "

Чонгкук прегърна приятеля си силно, триеки сълзите му.

Техьонг се почувства гадно и се присъеди в прегръдката.

"Спокойно Джимин, ние сме тук и ще ти помогнем. "

Джимин се усмихна и продължи да ги прегръща.

Край

He Is Sweet But Psycho/ VkookOù les histoires vivent. Découvrez maintenant