-6-

481 42 2
                                    


Чонгкук се приготви за тренировката. Взе си вода и кърпа и се запъти към входната врата.

"Тате, излизам! "

Кук не чу отговор и просто си излезна.




"Здрасти хьонг! "

"Готов ли си? "

"Да, взех си у няколко неща. "

"Супер, хайде че закъснявам. "

Двамата се качиха в колата и потеглиха към залата.


"Тренираш бокс? "

"Да, но само 2 в седмицата. Уча се как да се защитавам, а и идвам тук, когато съм изнервен. "

Кук огледа залата и видя няколко доста нацепени батки, който се боксираха на ринга.

"Искаш ли да те науча на няколко техники. Спокойно, няма да те удрям, само ще показвам. "

"Добре."

Юнги и Кук отидоха до единият ъгъл.

Юнги подаде ръкавици и каска на Кук и той ги взе.

"Сложи си каската първо, после ръкавиците. "

Чонгкук ги сложи.

Хьонга взе две малки възглавнички и ги сложи на ръцете си.

"Искам да удряш с лявата ръка от твойта дясна стана мойта от твойта и то с колкото сила можеш. "

"Аз дори не мога да удрям-"

"Стига приказки и удряй."

Кук удари тукат на дясната възглавничка и почна да прави същото с другата ръка.

"Не е зле, но трябва да вкарваш повече рамо. И ръцете ти трябва да са на нивото на брадичката ти. "

Юнги показа позата и Кук я зае.

Той почна да удря пак и то по-силно и след всеки удар се чуваше силен звук.

Мина време и Кук беше много потен и едва удряше.

"Добре, стига толкова за днес, утре ела пак. "

Юнги му подаде кърпа и вода. Той ги взе и изпи цялото шише.

"Утре пак. " Каза Кук, усмихвайки се на Юнги.



"Много съжалявам, но Мин Юнги почина в тежка катастрофа и няма шансове за живот. "


След случилото се, Чонгкук не можеше да приживее загубата на Юнги. Той почна да тренира повече, докато не получи работа като охрана.

През това време, Джимин му помагаше в кариерата и той почна да тренира с него. Така и той получи работа, но само че в полицията.




Междувременно....

He Is Sweet But Psycho/ VkookTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang