W ramach podziękowania za nabite tysiąc wyświetleń, postanowiłam przedstawić Wam dziesięć faktów i ciekawostek dotyczących przeczytanego przez Was cyklu. A oto i one:
1. Skipper miała mieć na imię Lucy.
2. Crystal Bourgeois miała być w posiadaniu miraculum Pszczoły przez cały czas trwania cyklu, a nie jedynie w przeszłości. Skipper natomiast miała posiadać miraculum Lisa, a jej mocą miała być jedynie kontrola nad ogniem. Miracula obydwóch postaci zostały zmienione, aby pod koniec części pierwszej;"Rodzina z Ameryki" posiadaczkami owych magicznych kamieni mogły zostać Chloe i Alya.
3. Paczka Skipper wraz z nią samą mieli być zespołem muzycznym, a w części drugiej; "Dzieje Legendarnych" mieli przyjechać do Paryża, wygrawszy konkurs zorganizowany przez Jaggeda Stona.
4. Skipper i Crystal, jako Lisica i Pszczoła miały być partnerkami podczas trwania całego cyklu, natomiast Rey aka Pingwin-girl w ogóle miała nie istnieć.
5. Rodzina Reene to pierwowzór rodziny Skipper.
6. Po przeczytaniu "Wilczycy i Pingwin-girl" czytelnicy mieli być świadomi tego, iż dziadek Skipper wie, że to ona jest Wilczycą.
7. Ostatnia część miała przedstawiać perypetie samego Nietoperza.
8. Pawica miała być po stronie Sowy, a zostać nią miała Olivia.
9. W "Wilczycy i Pingwin-girl" pojawiła się wskazówka, iż to właśnie Mily zostanie Pawicą. W rozdziale, gdzie wraz ze Stellą odnajduje Wielką Księgę Miraculum, otwiera ją na stronie właśnie z tą superbohaterką.
10. Nick miał znać prawdziwe tożsamości superbohaterek już w części pierwszej i tym samym zostać chłopakiem Szczurzycy.
Wiem, strasznie pozmieniałam całą koncepcję, zanim zabrałam się za pisanie tego cyklu. Byłoby mi bardzo miło, gdybyście w komentarzach napisali, co powinnam była zostawić, a co dobrze, że uległo zmianie. Jeśli macie jakieś pytania, dotyczące powodów zmian, również możecie pisać. I tym sposobem dotarliśmy do końca całego cyklu. Do kolejnego opowiadania!
CZYTASZ
Miraculum : Nietoperz i Pawica
FanfictionCześć wszystkim. Pewnie nikt mnie nie kojarzy, bo jestem przeciętnym uczniem pierwszej liceum, który cicho podkochuje się w koleżance z klasy. Niby mógłbym do niej zagadać, ale ona jest wpatrzona w paryskiego superbohatera, jakby był ósmym cudem świ...