5 Ağustos 1980 yılında (23 Ramazan 1400 Hicri) Ankara'da doğdu. Babasından gelen soyadı Çetinkaya, Annesinden gelen soyadı Meta'dır. Nallahan ilçesinin Bağder-i Bala ve Karahisar köyleri memleketidir.
17 yaşında girdiği Maliye Bakanlığında 9 yıl vergi memuru olarak görev yaptı ve istifa etti. Kendi şirketini kurarak tasarım, yazılım, belgesel ve tanıtım filmleri alanlarında işler yapmaya başladı. Uluslararası büyük ajanslardan ödüller aldı.
Allah'ın kendisine lütfettiği altın oran mucizelerini de kapsayan Kutsal Gizemler isimli yaklaşık 2 saatlik belgesel filmi pek çok dile çevirilerek tüm dünyada ve tv'lerde gösterildi. Tüm bölümleri ile dünya çapında 40 milyonu aşkın izlenme sayısına ulaşan belgeseli binlerce kişinin dine yönelmesine neden oldu.
Türkiye'de bilim adamlarıyla birlikte hazırladığı bu belgeseli ve Altın Oran hakkında keşifleri nedeniyle, ulusal pek çok TV kanalına ve ana haberlere davet edildi ve bilgiler verdi.
Değişik yayınevleri aracılığı ile belgeselleri kitaplaştırıldı. Ancak bizzat kendisinin kaleme aldığı ilk kitabı, beklettiği gizli 9 kitabının birleşiminden oluşan "Mucizelerin Sesi" kitabıdır. Tüm kitaplarını ücretsiz olarak makaleler halinde web sitesinde yayınlamaktadır.
O kitaplarında daima yeni ve söylenmemiş olanı söylemeyi, kendisine lütfedilen daha önce benzeri hiç görülmemiş mucizeleri göstermeyi tercih etti. Amacı kitap yazmak değil; Allah'ın istediği gibi olsun diye dünyayı değişime çağırmaktı.
Kitapları ("Mucizelerin Sesi" kitabında birleştirilmiştir);
Erdem Yolu; Yaşadığım MucizelerAllah'ın Sayısı 109, Deccal'in Sayısı 911Altın Oran 1,618; Mucizeler KitabıAltın Yol; Sırat MucizesiAllah'ın (CC) SırlarıKıta Şekillerinde İlahi MesajlarGüneşten Gelenler; Yecüc MecücKader Sırrı ve Günahlar Kitabı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEŞEKKÜRLER ALLAH'IM
ParanormalDevamını ve tüm dünyayı etkileyecek olağanüstü yeni mucizeleri www.erdemim.com sitesinde bulabilirsiniz. Mucizelerin dünyaya yayılmasını amaç edinenlerin birbirini tanıyıp kardeşlik kurması ve daha güzel bir çevre inşa etmesi için yapay zekaya dayal...