Tanımadığım İki Âlim Melek;
Rüyamda iki sarıklı ve cübbeli kişi tahta bir evde diz üstü duruyorduk. Nazar edip içimdeki bir kapıyı açtılar. O an yüzlerinde ki manayı gördüm, sanki Arapça harflerle dolu bir simaydılar. Etkisi öyle şiddetliydi ve tarifsiz ki bulunduğum yere yığıldım.
29 YAŞINDA ALLAH'A TEALAYA SARILDIM
İstanbul'da ki Kutsal Gizemler Belgesel öncesi Bilim Adamları ile Yapılacak İstişare Toplantısı Günü;
Bilim adamlarını ve âlim olarak ulaşabildiğim kimseleri güzel bir restoranda yemeğe davet ettim ve projeksiyonla onlara sunum yaparak görüşlerini aldım. İşte o gün evveli gecesi bir rüya gördüm.
Rüyamda uzaya benzer bir yerdeydim. Boşluk vardı. Diz çökmüş sürekli ve şiddetle ağlıyordum ve Allah'ı çağırarak "keşke ayaklarını öpebilsem, yüzümü sürebilsem" diye sesleniyordum. Nereden geldiğini bilmediğim müthiş bir özlem içimi cayır cayır yakıyordu.
O an Allah'ın ayakları göründü ve kapanıp sarılıp ağladım, çok mutlu oldum. Akabinde birden kendimi uzayda gördüm. Dünya bir nokta gibiydi, ayaklarım dünyada başım ise uzayın çok dışında bir noktadaydı. Karşımda Allah Celle Celalühü olduğunu bildiğim bir adam gördüm. Işıktan; sakalsız ve saçsız yaşlı ve ciddi, etkileyici bir insan görünümünde, tezahür etti. Bana sarıldı. Bende ona sarıldım. O an kalbinden güçlü bir rüzgâr kalbime aktı. Rüzgârın içinde tanecikler vardı. Bir güzellikle kalbim doldu; sevgiyi hissettim. Rabbime sarıldığımda ikimizin de ayağı dünyada idi; lakin tüm kâinat minik bir zerre gibi görünüyordu.
IŞIK DİSKİ
Yine aynı yaşlarda bu sefer bir rüya gördüm. Rüyamda uyuduğum odada idim ve yüzüm duvara dönüktü. Arka duvarda neredeyse tüm duvarı kaplayan bir enerji alanı açıldı. İçinden ışık fışkırıyordu ve çok parlaktı. Bu enerji alanı diğerinden farklı olarak bir hortumun her şeyi içine emmesi, her şeyi kendine mıknatıs çekmesi gibi çekiyordu. O an hissettim ki bu çekim enerjisi ahirette insanları tek bir meydan da toplayan çekim enerjisi nev'indendir. İnsanlar sanki bir gökten yere düşermişçesine bir çekim alanına doğru sürüklenecekler. Kimi düşe kalka, kimi taklalar atarak, kimi de son sürat koşarak ya da uçarak o çekim alanına doğru çekilecekler. Bu durumda öleceğimi düşündüm ve Allah'a hazır olmadığımı yapmak istediğim hizmetler olduğunu söyledim. Çok korkmuştum. Somyanın demirine sımsıkı tutunuyordum son gücümle. Az kalsın tutunamayıp enerji alanı diskine doğru çekilecektim. Sonra kapı kapandı ve ben gözümü açtım.
RÜYADA CENNET
Rüyam da göğün son katındaydım. Cennet taşlarını gördüm. Cennette taşların üzerinde Muhammed yazdığını duymuş ama tam inanamamıştım. O da birçok peygamberden biri diyordum. Ama önlerinde Muhammed arkalarında Allah yazıyordu. Yeşildiler ve taşların içi fosforlu ve yarı saydam değerli taşlar gibi parlamaktaydı.
Ancak cennette görmenin dünya görüşünden farklı olarak ruhsal görmenindi fiziksel görme işine dâhil olduğunu anladım. Görülen aynı dünyada ki şekiller gibiydi. Ancak ruha dolan mana olağanüstü güzel ve dayanması zor bir düzeyde etkileyici idi. Orada sadece şekilleri değil manalarını ve taşıdıkları enerjileri de görebiliyordunuz. Onun kimliği de görülüyordu. Kimliğine bağlı ruh enerjisi de. Ruhumuza bin voltluk bir elektrik verilmişçesine baktıkça sarsılıyordum.
Muhammed ismini birde arşın altında olup da kâinatı çeviren çıkrık benzeri bir mekanizmanın üzerinde yazılı gördüm. Rabbin enerjiden eli katmanları açarak geldi ve o ruh eli, havada akan bir nur gibi kavradı ve çevirdi.
UYANIKKEN PERDE AÇILDI VE CENNETİ GÖRDÜM
Gözlerim açıktı, hastanede ve yataktaydım; Sadece nedeni belirsiz sıradan bir hastalıktı. Gözümün önünde bir perde açıldı; büyük üstü yeşil düz yükselen kayalıklar arasından akan nehirler, şelaleler ve büyük kayaların üzerine yerleştirilmiş cennet köşklerini gördüm.
RÜYADA KADINLAR
Rüyamda nadiren kadınlar görüyordum ve her normal insan gibi bende de birlikte olma isteği hâsıl oluyordu ve onlara uzanıyordum. Ve her buna yeltenişimde o odaya annem ya da akrabalarım doluşuyordu ve bu iş asla gerçekleşmiyordu. Diğer insanlar gibi rüyamda hiç bir zaman ilişki yaşayıp banyo yapmak zorunda kalmadım.
Rüyada bile yaşayamamak elbette bazen off çektiriyordu tabii. Eğer bunlar rüyadan ibaret olsa bu kadar korumazlardı diye düşündüm. Belki de rüyalar rüya değildi... Gerçeğin piştiği bir mutfaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEŞEKKÜRLER ALLAH'IM
ParanormalDevamını ve tüm dünyayı etkileyecek olağanüstü yeni mucizeleri www.erdemim.com sitesinde bulabilirsiniz. Mucizelerin dünyaya yayılmasını amaç edinenlerin birbirini tanıyıp kardeşlik kurması ve daha güzel bir çevre inşa etmesi için yapay zekaya dayal...