Kuran bize gelecekte insanlığı kurtaracak bir cihazı Zulkarneyn kıssası aracılığı ile öğretiyor. ZULKARNEYN MAKİNESİ hakkında ne eski kitaplarda ne de sümer tabletlerinde en ufak bilgi mevcut değil. Kuran ise benzersiz ve farklı yanlarıyla mucizelerinden birini daha lütfetti.
Zülkarneyn Makinesi yeryüzünü hangi felaketten kurtaracak? Dünya ortalama 300 bin yılda bir kutuplarını tersine çeviriyor. Ancak 720 bin yıldır kutup devinimi gerçekleşmedi. Kutup devinimi gerçekleşirken kutuplar parçalanıyor ve alan şiddeti hızla azalıyor. Şu anda dünyada olanlarda tam olarak böyle. Bu nedenle pek çok bilim adamı bir manyetik kutup değişimi içinde olduğumuzu ifade ediyor.
Korkulan felaket manyetik kutupların yer değişimi sırasında manyetosferin ve van allan kuşakların ortadan kalkması tehlikesidir. Eğer bu sistem zayıflar ve işlevini yitirirse güneşten gelen plazmalar isabet ettiği şehirlerde yaşamı yok edebilir.
Bilim adamları Mars'ta ki atmosferin ve yaşam olanaklarının yok oluşunun ardında ki en büyük nedeni Mars manyetosferinin kaybolması ile açıklıyorlar. Manyetosfer dünya için hayati öneme sahip. 720 bin yıl önce geçici süre ile ortadan kalktığında güneş plazmasının isabet ettiği alanlarda canlılar üzerinde kitlesel ölümlere; büyük yangınlara yol açmış olabilir. Ama bu yerel etkileri günümüzdeki tekniklerle analiz etmek çok zor. Hz Muhammed As. 1400 yıl önce Koruyucu Seddin parçalanarak Güneşin batıdan doğuşu olarak adlandırdığı bu olayda gökten ateş yağacağını ve insan ırkının bir kısmının yaşamaya devam etmeyi başarsa bile büyük acılar çekeceklerini söylüyor.
Peki Manyetosfer nedir?
Pusulanın mıknatıslı ucunun kuzeyi gösterdiğini bilirsiniz. Bunun nedeni dünyanın dev bir mıknatıs özelliği göstermesidir. Peki bu manyetik alanın tek görevi yön bulmaya yardımcı olmak mı? Hayır en hayati öneme sahip özelliği bizi güneşten gelen elektrik yüklü olağanüstü güce sahip plazma patlamalarından korumasıdır. Plazmalar van allan manyetik kuşakları arasına sıkışırlar ve oluşan seddi aşamazlar.
Bu patlamalar öyle güçlü ki; Geçtiğimiz yıllarda tespit edilen bir parlamada açığa çıkan enerjinin, Hiroşima'ya atılanın benzeri 100 milyar atom bombasına eş değer olduğu hesaplanmıştır. Parlamadan 58 saat sonra pusulaların ibrelerinde aşırı hareketler gözlenmiş, Dünya atmosferinin 250 km üstünde sıcaklık sıçrama yapıp 2.500 °C'ye yükselmiştir. Yani güneşteki en küçük patlama bile dünyaya isabet etmesi halinde dünyayı 1 sn içinde ateş topuna çevirebilir. Tabi ki atmosfer ve manyetosfer seddi olmasaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEŞEKKÜRLER ALLAH'IM
ParanormalDevamını ve tüm dünyayı etkileyecek olağanüstü yeni mucizeleri www.erdemim.com sitesinde bulabilirsiniz. Mucizelerin dünyaya yayılmasını amaç edinenlerin birbirini tanıyıp kardeşlik kurması ve daha güzel bir çevre inşa etmesi için yapay zekaya dayal...