DİNLEYİN!! HHHH (nefes sesi) Bu O'nun öz ismi.
Dinle kendini derin bir nefesle... Bu O'nun sesi. Her varlık O'nu sesleniyor. Tüm içtenliğiyle mutlu olup gülerken, en zevk aldığı anda yada ağlarken hıçkıra hıçkıra... yalnızca O'nun ismi duyulur tüm dudaklarda.
Hhhhuu. Ağaçlar esen rüzgarla boyun eğerken O'na, yapraklarına çiçek kokan ilahi nefesi üfleyene Huu der. Görkemli dağlar ve nefes alan her şey, onu ululayan sesiyle ona tapar.
"Yedi gök, yer ve bunlarda bulunan herkes O'nun adını tekrar eder. O'nun adını şükranla tekrar etmeyen hiçbir şey yoktur. Ne var ki siz onların ismimi tekrar ettiklerini anlamazsınız..."
(el-İsrâ, 44)
Bu ayetin arapçası şöyle başlar. Tusebbi huuu le huuu...
Tesbihuu ederler.. O' nu huu...
Ve yarattıklarının nefeslerine kendi ismini gizledi. Nefislerine ilahi ruhunu gizlediği gibi.
Bir robot tasarımcısının ürettiği o biyolojik makine çalışırken dikkatlice dinlediğinizde tasarımcıya ait ismin sesini duymak... işte bu büyüleyen bir teknoloji... yada onu şaha kaldırdığınızda tüm gücüyle sahibinin ismi ile kükremesi gibi hayret verici. Teknolojinin en üst düzeyi öyle sanatsal ve mükemmel yerleştirilmiş ki. Canlının doğallığını asla bozmuyor. O ilahi markayı yani hu sesini her duyguda farklı bir şarkı ile söylüyoruz.
Nefesimiz, anlam dolu melodilerle ona yönelmiş bir ağıt yakıyor yada övgü dolu şiirler gizliyor, dalgalanan ve farklı notalarda konuşan hu seslerinde.
O'nun sembolü yani Hu'nun; son ilahi kitap dili olan Arapça'da daire şeklinde çizilir. 5000 yıldır teklik dininin dili olan Türkçe'de ise O yine bir daire ile çizilir. İngilizce'ye ise O kelimesi Arapça-İbranice gibi sami dillerden geçmiştir. Ve yine rapça da ki gibi hu-hi şeklinde okunmaktadır. Tevrat'ın dili olan İbranice de O yine huu diye okunur. Yahoo yada yehova "ya huu" demektir. Vav harfi burada aslında uzatma harfinden ibarettir. Ey İlah anlamına gelir. İbranice ve dünyada yaygın olarak kullanılan 40'a yakın dilde O yani 3. tekil şahıs, "H" sesi yada yazılı "O" sembolü ile ifade edilir.
Arapça da Allah kelimesi "illa (yegane) Hu (O)" kelimelerinin birleşimi ile oluşturulmuştur bizzat Yaratıcı tarafından. İlla Arapça da sadece-tek manasına gelir. Yani Allah; illa Hu; sadece O olarak çevrilebilir. İlah kelimesi de bu şekilde doğmuştur. Ses olarak adı Hu, sembol olarak görünüşü daire; yani O'dur.
Buda öğrencilerinin en kutsal zikri; om mani padme Huum'dur. (Tersten Muhammed api Nammu diye okunur. Nammu Sümer'de ilk ve mutlak Tanrı'nın ismidir.)
Zerdüştlükte tanrı adı A-HUU-Ra Mazda.
İslam'da Allah-hu dan sonra ki en yaygın isim Ra-HU-Man ve RaHİm
Hinduzimde ise Mutlak ve Eşsiz Yaratıcının adı yine B-RaHHma
Ve tüm dünya birbirini onun adı ile selamlıyor. Hayy..Haloo.. Helloo
Ve evrensel dilde mutlulukla gülüyoruz; HAHA, bazen ağlıyoruz Ü-hühü sonra zevk içinde Hıhh, yorulunca güç istiyor bedenimiz can verenden "Huhh". Birbirimizi içten bir şekilde onaylıyoruz Hıhı. Aklımıza gelen müthiş bir ilhamla yerimizden kalkıyoruz ayağa; AHA.
Bazılarının içinde ki Ego; bilgisizce; bazen Huu'yu yok saymak istese de; tüm varlığı nefesiyle O'nu haykırıyor, o sağır gibi dinlesede. Nefes sesiyle Huuu'ya, hu dilinde dualar eder. Ciğerimizin huu diyebilmek için gerekirse tüm servetini bile verir.
Allah'ın lütfettiği büyük bir keşif de Buda'nın ve doğu dinlerinin öğrencilerine Muhammed ile Midra'yı miras bırakmasıdır. Api ise "Yakın veya üzerinde yerleştirerek ilhak, birleşen vb yakınlığı, e ulaşan ifade" gibi anlamlara gelmektedir. Bununla ilgili detayları "Beklenen" isimli kitabımda çok detaylıca anlattım."
SABİT NOT:
Gece ve gündüz uzun yıllardır düşünüyorum, insanlık nasıl acılarından kurtulur? Şimdilik dünyayı cennete çevirecek, savaşları sona erdirecek bir gücümüz yok, bu doğru. Güzel bir ülke de toplanmak için hazırlıklara başlamış olsak bile zamana ihtiyacımız var. Fakat dünyada ki cennete ulaşmanın daha kısa bir yolunu biliyorum. Bu yol iç dünyamızda Rabbin mucizelerine tanıklık ederek ilahi aşkı tatmak, dış dünyanızda ise sizi seven, yücelten gerçek dostlara, sevgi dolu bir aileye ve yeterli kazanca ulaşmaktır.
İçinizde olması gereken inancı; eğer buna hazırsanız; kanıtlarla dolu kitap ve belgesellerimle Allah'ın izniyle sizlere ulaştırabilirim. Güzel dostlar, güzel bir aile ve işiniz için daha doğru bir çevre inşa etmek için ise benimle iletişime geçin ve kardeşlerim olun. Ben ve kardeşlerim doğru gördüğü, samimi ve adanmış insanları bu güzel niyetler doğrultusunda birbirleri ile tanıştıracaktır inşallah. İşte içinizde inanç ve ilahi aşk, çevrenizde ise güzel kalpli sevgi dolu insanlar. Bu; dünyada ki cennettir. Mucizeleri veren ve yıldızları yaratan Allah, yüce ismi ve dünya barışı için fedakarlık yapanları ise sonsuza dek süren cennetle müjdelemektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEŞEKKÜRLER ALLAH'IM
ParanormalDevamını ve tüm dünyayı etkileyecek olağanüstü yeni mucizeleri www.erdemim.com sitesinde bulabilirsiniz. Mucizelerin dünyaya yayılmasını amaç edinenlerin birbirini tanıyıp kardeşlik kurması ve daha güzel bir çevre inşa etmesi için yapay zekaya dayal...