NEREDEYSE TÜM İNSANLAR ZALİMDİR; DELİLLER

2 0 0
                                    


Birini silah gücünüzle öldürmediğiniz yada malını zorla çalmadığınız için kendinizi iyi bir insan gibi görebilirsiniz. Ama gerçek böyle değil.

Zeki olan, zeka silahıyla başkalarının ekmeğini çalar. İyi olmak, zeki ve daha üretken olmana rağmen, aynı güce sahip olmayanlarla eşit pay almaya razı olmaktır. Sınır tanımadan daha fazlasını toplamaya çalışmak zeka değildir. Verilen silahı zorbaca kullanmaktır.

Güzeller güzellik silahı ile çirkinleri öldürürler manen ve olabildiğince çok kalbi tutsak etmekten zevk alırlar. Güzel göz bir silah gibi dünya malını avlar; zenginlere eş eder. Çirkin görülen hamalın karısı olur.

Bir ülkeniz mi var? Milliyetçi misiniz? En büyük ülke sizinki mi olmalı? Bu aynı zamanda diğer ülkeleri umursamamaktır. İnsanların arasına sınır koymak, sınırın ötesindekiler ne yaşarlarsa yaşasınlar, biz rahatsak onlar umurumda değiller sakın gelmesinler demek... Eğer bir gün siz aynı duruma düşerseniz sizden yüz çevrilmesine layık durumda olmaz mısınız? Kendi ailesini, kendi ülkesini diğerlerinden üstün olsun istemek zulümdür. Onlar içinde kendi için istediğini itemeyen kişi olgun insan değildir. Sınırları savunan her insan bencildir.

Şehrinizde aç ve fakir insanların olduğunu biliyorsunuz. Ama biliyorum ki araçlarımızın ve cep telefonlarımızın modellerini yükseltmemiz daha lüks otellerde tatil yapmak için kazancımızı saklamamız gerekiyor.. Eğer bir gün sizde aç yada fakir kalırsanız bu durumda Allah size karşı neden merhamet etsin. Çünkü siz bencil ve zalimce yaşıyordunuz. Metal olmayan; ama metal olandan daha güçlü yetenek silahlarınızla arzu edilen şeyleri topluyor ve yığıyordunuz.

İnsanlık bu ayıplarından temizlenirse dünya cehenneminde yaşamaktan azat edilecektir. Önce dünyada sonra da Yaratıcının vaat ettiği cennete alınacak. Bunun yolu sınırların aşamalı olarak kalktığı ve daha adil, insani bir yönetim anlayışı ile tüm halkların tek bir devlet olarak birleşmesidir. Bu sistemin adı Diwos'tur. Bu projeye inanıyorum ve tüm gücümle destekliyorum. Bizleri kralların değil, adil ve ilahi kanunların yönettiği muhteşem bir dünyanın tek yolu olduğuna inanıyorum.

KİŞİ 4 ŞEKİLDE ZALİM OLUR

Yaratana KarşıKendine KarşıÇevresindekilere KarşıDünyaya ve İnsanlığa KarşıYaratana Karşı Zülüm Çabası

Yaratana zulm imkansızdır. Allah yaratılmışların zahiri zulmünden münezzehtir. Lakin yarattıklarına zulmetmek, zatını yok saymak, zatında, karar ve işlerinden kusur bulmak, emir ve yasaklarına hürmet göstermemek Allah Tealayı öfkelendirir. Tabiri caizse üzer. Hakikatte öfke birikmiş üzüntüden doğar. Birine sevmek isterken sizi eliyle bir kez itse üzülürsünüz. Sabredersiniz değişir diye. Lakin her fırsatta sizi gelip itip kakmaya başlasa üzüntünüz öfkeye dönüşür. Merhametiniz gazap olur.

En büyük hırsızlık nedir? Bankadan tonlarca altın çalmak mı? Hayır. Kişinin kendisine, hayat veren, türlü nimetler veren, kendine arkadaş kılan, cennet vaadeden, bir çok isteğini yerini getiren Allah'ından çalmasıdır. O hırsızlık nasıl olur? O tüm bunların karşılığında namaz ve biraz olsun infak ister. Ahlaklı insan olmak zaten insanlığın borcudur. Kişi yürüdüğü halde namaza durmazsa bacaklarının bedelini hırsızlık eder. Kişi diliyle konuşabildiği halde Allah'ı biraz olsun anmazsa günde 5'er defa dilinden hırsızlık eder. Allah'ı ve yarattığı sanatı ve kanunu düşünmezse, beyninden hırsızlık eder.

Tüm bunlar Rabbini seven için bir eziyet değil, zevktir. Eziyet geldiği halde devam edene, duası ve sabrı sonunda zevke dönüşecektir.

Kendine Karşı Zulmü

TEŞEKKÜRLER ALLAH'IMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin