FATİHA SURESİNDE VE DÜNYA TARİHİNDE ALTIN ORAN

5 0 0
                                    


Fatiha 19 harfli Besmele ile başlar. Ebced'i Altın orandır. Yani zahiri 19; batını gizli olanı Altın Oranı ifade eden bir mesaj verir. Tamamı ise 7 ayettir. Bir müslüman sünnetlere riayet ederken namaz kılarsa günde 40 kez onu okur. Farzları kılan ise 17 kez onu okur.

1, 19, (Altın Oran), 7 ve 40 mührü vardır.

Kuran'ın ilk ayeti olan besmele, her surenin de başındadır.

Bismillah 1 kabul edilmelidir. Errahman, Errahim ise 618 değerini verir. Yani Altın Oranın sabit olan değerini. Böylece besmele 1,618 olarak ifade edilir. Bismillah 1 değilde parçalanmış ebced değerinde hesaplanırsa 168'dir. Bu da Altın Oran rakamlarından oluşan yine harikualde bir ifadedir.

FATİHA SURESİ EBCED DEĞERLERİ

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

(Errahmanerrahim618+

BismilAllah(1)168))

الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ (582)

الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ (618)

مَلِكِ يَوْمِ الدِّينِ (241)

إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ (834)

اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ (1073)

صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ (19) غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ (6010)1.7

Ebced Değeri Toplamı 10144

Bu mucizenin keşfedildiği tarih Hicri 1440

14.12.2018

7.4.1440

Cuma

(Sosyal medya hesaplarında paylaşılarak ispat edilmiştir)

Fatiha'da 7 ayette 3'ü ayet 19 harf sayısına sahiptir.

19 18 12 11 19 19 44 (19+25)

Ayetlerin harf Sayıları

44 harfe sahip ayet iki bölümdür; İlk bölümde, Sıratellezine en'amte aleyhim (Yol ki üzerinde nimet onlara; 19 harf- Üzerinde 19 var ayetini ve altın oran levhalarını hatırlayınız).

Ayrıca burada bir sır vardır ki; her namazda okunması farz olan bu surede müslümanların bizi doğru yola ( Sıratı Müstakim'e) ilet. diye dua etmeleri istenir. Demek ki Kıyamet gününde ki Sırat'tan daha ziyade ve önemli bu dünyada bir sırat vardır. Ve O Sırat yani gizli v emuhteşem yol, Altın Yol, kitabımda yepyeni ve tüm dinleri birleştirebilecek güce sahip bir mucize olarak keşfi nasip olmuştur. Bir sonra ki ayette o köprünün özelliğide anlatılmıştır. أَنعَمتَ En'amete aleyhim; yani o yolun üzerinde nimetlendirilenler. Oysa nimet herkese verilir, hayvanada insana da kafirede. Burada ki gizli anlam, dünyada ki bu mucizevi ve dinleri birleştirici yolu altın oran ile keşfi kendisine ilham olunan e.meta'dır. İnne e.meta. Yani kesin, şüphesiz e.meta. yolun üzerindedir. Gerçekten de o dünya üzerine kazınmış yolun en üstünde ki noktada e.meta'nın memleketi vardır. Ayeting eniş ve birincil manası hakiki nimet verilenler, gizli manası da hakiki sıratın keşfi ve göstericisine işaret olabilir. Allah en iyi bilendir. Detayları için sitemd eki ilgili bölümü okuyunuz (Altın Yol Mucizesi) yada kitabını indiriniz.

İSLAM TARİHİNDE 618

618 sayısı İslam ve dolaylı olarak dünya tarihine de damgasını vurmuştur. Hz Muhamme'in peygamberlik yılları içinde en görkemli mucizesi olarak sayılan Ayın Yarılması mucizesi de yine 618 yılında gerçekleştiği islam tarihinde yazılıdır.Mekke'de müslümanlara uygulanan ambargo ve boykotun kalkarak İslam'ın yükselişinin bu yıl başlaması ve hemen akabinde müslümanlar için yükseliş devrinin ve zafer kapılarının açılmaya başladığı başladığı yıldır.

TEŞEKKÜRLER ALLAH'IMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin