KALU BELA'DA Kİ BEDENİMİZİN ÖZELLİKLERİNE BİLİMSEL BAKIŞ

3 0 0
                                    


GÖZLERİMİZ

Cennette koyu gölgeler olduğunu ayetler söylüyor. Ağaçlarla dolu ve çadırlarla, köşklerle dolu eğlence mekanları... Gölgelemesi için yaratılmış kalın bulutlar ve tatlı bir rüzgar. İnsanların gözleri güneşe alışamadı diğer hayvanlar gibi. Bu nedenle gen yapımız hayvanlardan farklı olarak güneş ışığına duyarlıdır ve güneş gözlerimize zarar verir.

DOĞUM

Hayvanlar kolayca doğum yaparlar, yavrular hemen koşmaya başlayabilir. En sancılı doğum yapan, doğum yaparken ölebilen ve yavrusuna yıllarca bakmak zorunda kalan en zor varlık insan olmalıdır. Çünkü insanoğlu genetik yapısı bozularak dünyaya gönderildi ve doğurmaya alışmadı.

İKİ AYAK ÜZERİNDE DURMAK

Böyle dimdik iki ayağı üzerinde duran istisnasız tek canlıdır insan, milyonlarca tür içinden. Bu durum onu destekleyici başka unsurların yer aldığı bir gelişmiş bir dünyada bu yapıyı kazanmasını açıklayabilir. Geldiğimiz yerde iki ayak üzerinde durmak ve yaşamak kolaydı ancak bu hayatta ayakta bir süre durduğumuz anda bel ve sırt ağrıları ardından kalıcı eklem rahatsızlıkları yaşıyoruz. Ama diğer canlılar böyle değil.

CİLDİMİZ

Cildimizin güneşe verdiği tepki korkunçtur. Cilt yanıkları, kabarıp parçalanan cilt ve ardından gelen kanser cildimizin kesinlikle güneşe adaptasyon sorunu yaşadığını gösteriyor. Dünyamızda ki diğer yerleşik canlıların güneşle arası cilt yapıları ve elbiseli yaratılmaları nedeniyle çok daha iyi. Şeytan insanın elbisesini üstünden soydu.

SIK HASTALANMAMIZ

Diğer canlılara nazaran acı eşiğimiz çok daha düşük ve çok daha hassas bir şekilde hastalanıyoruz. Bunun nedeni geldiğimiz gezegenin cennet gibi mikroptan arındırılmış bir ortam olması. Hayvanlar ise mikroplara ve çevresel faktörler karşı bize kıyasla çok daha dayanıklılar. Çünkü dünyada ki adaptasyon süreci bizlerden çok daha uzun.

EŞSİZ BEYİN YAPISI

İnsan beyni diğer canlılardan büyük olduğu için değil, ruh adı verilen çalışma biçimi nedeniyle diğer canlılardan sıyrılmıştır. Neden milyonlarca tür hiç bir gelişim göstermeden kendini tekrar ettiği halde insan gezegeni kontrol edecek ve uzayda yolculuk yapacak ölçüde gelişebilmiştir? Bu da onu dış müdaheleye maruz kaldığını ve farklı bir sistemin etkisinde geliştirildiğini açıklıyor.

TEŞEKKÜRLER ALLAH'IMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin