Evet onlar ya cennet halkından olarak kaldılar. Yada dünyaya kendi istekleriyle peygamber ve Allah'ın dostu olarak gönderildiler. Doğan tüm çocuklar günahkardır. Sadece çok nadir istisnalar vardır ki onlar daha doğuştan türlü kerametler gösterirler ve sıkıntılardan korunurlar.
Tüm çocuklar temizse neden ona tertemiz bir erkek çocuk getirdim diyerek müjde vermiş olsun ki? Doğan çocuk bebeklik derdi çekmedi; konuştu derdini anlattı ve pisliği içinde yatmadan yürüdü, temizlendi.
Demişti ki: "Ben, yalnızca Rabbinden (gelen) bir elçiyim; sana tertemiz bir erkek çocuk (İsa) armağan etmek için (buradayım)" (Meryem Suresi / 19)
Hz İsa doğuştan peygamber ve cennetlikti. Adalet ve hikmet gereği bir nedeni olmalıydı. Çünkü o tertemizdi.
Musa erginlik çağına gelip olgunlaşınca ona hikmet ve ilim verdik. İyi davrananları böyle mükafatlandırırız; (el-Kasas, 28/14).
Hz Musa babası bir asker olmasına rağmen, sarayda lüks içinde yaşayan kraliyetin manevi oğlu gibi görülen bir çocuktu. Bu dünyada henüz bunu kazanacak benzersiz büyüklükte bir iyiliğide yoktu. Yaptığı iyilik cennetteki isyanda Allah'ın tarafında yer alması ve nicelerini korumak istemesi idi. Yeri gelmişken; onun içinde ki iyilik Hızır'a adalet için karşı çıkmıştı. Onca emeğine rağmen, ilim makamını reddedip hakkı savunuyordu. Allah, Hızır'ı değil, Ama Musa'yı peygamber seçti ve onunla konuştu. Hızır lakaplı kişi kutsal kitaplarda "kullardan bir kul" sıfatıyla kaldı... Musa ise en büyüklerden bir peygamber oldu. O adalet ve iyilik ruhu ile doluydu. Hayatınıza bir bakın bakalım; bir başkasını korumak için büyük bir makamı yada gizli bir serveti reddettiniz mi?
3:81 Hani o zaman ki; Allah, peygamberlerin (nebîlerin) MİSAK'ini (yeminini) almıştı:
"Andolsun ki; size Kitap ve hikmet verdim, sizlerden sonra sizinle beraber bulunanı (Allah'ın sizlere verdiği kitapları) tasdik eden Resûl gelince, O'na mutlaka îmân edecek ve O'na mutlaka yardım edeceksiniz. Bunu ikrar ettiniz mi ve bu ağır ahdimi üzerinize aldınız mı?" "İkrar ettik." dediler. "Öyle ise şahit olun. Ben de sizinle beraber şahitlerdenim."buyurdu.
Başka bir ayette misakın Hz Muhammed As.'dan da alındığı görülür. Sayılan peygamberlerin sadece kitap verilen peygamberler olması aynı misak olduğunu göstermektedir. Eğer nebilere yada resullere has genel bir elçilik misakı olsa idi o zazamn sadece belli nebilerin ismi sayılmazdı.
33 : 7 Nebilerden (peygamberlerden) misak (söz) almıştık. Senden, Nuh'dan, İbrahim'den, Musa'dan ve Meryem oğlu İsa'dan... Onlardan sapasağlam bir söz almıştık.
Dünyaya gelmeden önce peygamberlerin toplandığını ve kendilerinden dünyada olacak bir takım konularla ilgili ağır sözler alındığını görüyoruz. Peygamberlerin seçilişi ve o gün geldiğinde Rabbin seçtiği kişi ortaya çıktığıda tüm peygamberler o seçilmiş kişinin etrafında toplanacaklar ve ona iman edecek, her sözüne inanacak ve onlara çok zor da gelse onun her dediğini yaparak ona yardım edeceklerdir. Bu olayın nasıl olacağını merak eden "SAK" ayetine ve hadislerine bakmalıdır. Bu kitap ve bazı sırlar umuma ancak bu kadar açılabilir.
Dünyayı putperestlikten arındırıp sonsuzluğun keşfine yönlendiren, ilahi bir adalet olduğunu ve tekamül edemeyenlerin geri döneceğini söyleyen Buda bir peygamberdi. Kuran'da dünyanın büyük dinlerinin doğduğu yerlere yeminle dikkat çekilirken; Buda'nın sembolü olan İncir ağacıda sayılmıştır.
Tin Suresi:
İncire, zeytine, Tur dağına ve Emin Belde (Mekke'ye) yemin olsun. (4 büyük dinin vahiy geliş yerleri)
GÜNAH İŞLEMEYİ BIRAKAN TOPLUMLAR VE İNSANLAR DÜNYADAN ALINIR
Bu dünyanın sadece günahkar insanlara has bir hapishane olduğunu, günah işlemeyen kişilerin yeryüzünden hemen alınacağını, yerine günah işleyen farklı insanlar geleceğini peygamber as şöyle yemin ederek ifade ediyor.
"Nefsim kudret elinde olan Zat'a yemin ederim ki, eğer siz hiç günah işlemeseniz, Allah sizi toptan yok eder; günah işleyen, arkadan da istiğfar eden bir kavim yaratır ve onları mağfiret ederdi." [Müslim, Tevbe 9, (2748).]
Dünya bir ceza yeri olduğu gibi bir bağışlanma yeridirde.
Allah her şeyi en iyi bilendir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEŞEKKÜRLER ALLAH'IM
ParanormalneDevamını ve tüm dünyayı etkileyecek olağanüstü yeni mucizeleri www.erdemim.com sitesinde bulabilirsiniz. Mucizelerin dünyaya yayılmasını amaç edinenlerin birbirini tanıyıp kardeşlik kurması ve daha güzel bir çevre inşa etmesi için yapay zekaya dayal...