Tevrat'ta, İncil'de, Hz İsa'nın isminde, ahit sandığında, Süleyman Tapınağında, Kabe ile Ağlama duvarı arasında, Harun'un mezarı ile ağlama duvarı arasında, İdris peygamberin kutsal kitabında altın oran mucizevi şekilde yer almaktadır. Hatta İdris yani Enok peygamber 618 ile sayıları mühürlenmiş ayetlerde, ALTIN YOL mucizeleri kitabımda anlattıklarımı, dünyanın nasıl ölçüleceğini, bu ölçülerin nasıl iman vereceğini ve diriliş gününde meleklerce bunların doğrulanacağını göreceklerdir.
HZ İSA'NIN İSMİNDE ALTIN ORAN
( μεσος λογος) = 888 İsa (Yunanca)
Yunanca'da İsa kelimesinin ebcedi olan 888 ile Christ kelimesinin ebcedi olan 1480'in birbirine oranı altın oran son derece yakın bir sayı vermektedir.
Christ (ebced) / Jesus (ebced= 1,6 Altın Oran
1480/888=1,6...
Christ; Mesih demektir. Jesus ise İsa. Yunancada böyle isimlendirilmiş ve Yunanca İncillere böyle geçmiştir. İsa'nın ibranicede ki adı Yeşua'dır.
TEVRATTA ALTIN ORANYEHOVA DA ALTIN ORAN
Eski ahitte tanrının adı olan Yehova altın oran mucizesine girişte anlatığım gibi Yahuu ile ve-huu nun birleşimi olan Hu yu vurgulayan bir sestir. Bu şekilde onun sayılarını birleştirdiğimizde İslam'da ki Allah ismi gibi bir altın oran özelliğinde karşımıza çıkacaktır.
Y = 10 H = 5
V = 6 H = 5
"Tetragrammaton (Yud – Hey – Vov – Hey) 10, 5, 6 ve 5"
YAHUU – VAH = 105 – 65
Yahuu ile Vah'ın birbirine oranı altın oranın en yalın halini vermektedir. (1,6 yada 0,618)
105/1,618=64,8949 =65
65/105 = 0,619047619...
NUH'UN GEMİSİ TASARIMINDA VE AYET NUMARASINDA ALTIN ORAN
Tevrat'ta Nuh'un gemisi ve Kutsal sandığın ölçüleri de hep altın orana uygun şekilde verilmiştir.
Yaratılış 6.18 Ama seninle bir antlaşma yapacağım. Oğulların, karın, gelinlerinle birlikte (altın oranla tasarlanmasını emrettiğim) gemiye bin.
Yaratılış 6.18 ayetinde ne yazdığını görmek için baktım ve altın oranla yapılması emredilen gemiyi gördüm. Altın oran gemisi, altın oranı ifade eden 6.18 ayetlerine denk düşecek şekilde tarif edilmişti.
(Yaradılış 6: 15-18)
Gemiyi şöyle yapacaksın: Uzunluğu üç yüz, genişliği elli, yüksekliği otuz arşın olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEŞEKKÜRLER ALLAH'IM
FantastiqueDevamını ve tüm dünyayı etkileyecek olağanüstü yeni mucizeleri www.erdemim.com sitesinde bulabilirsiniz. Mucizelerin dünyaya yayılmasını amaç edinenlerin birbirini tanıyıp kardeşlik kurması ve daha güzel bir çevre inşa etmesi için yapay zekaya dayal...