DAİRE ŞEKLİNDEKİ İLAHİ SIR

12 0 0
                                    


Peki Nedir bu Hu ismine ilahi dillerde sembol seçilmiş kapsayıcı şeklin sırrı? Sonsuzluk işareti olmanında ötesinde. Yaratıcı modern insana öğrettiği ilk dillerde neden daireyi seçti Hu isminin sembolü olarak?

Hu sesi nasıl ses veren tüm canlı ve cansızın zikri olmuşsa, onu ifade eden sembolde, tüm varlıkların görsel seromonisi ile ortaya koyduğu bir zikir haline gelmiştir.

O

Tüm atomlar daire şeklinde yörüngeler

çizerler ve geceleri parlayan tüm yıldızlar hatta bizimki gibi tüm dünyalar... Yalnız O'nun daireye benzeyen yörünge izi üstünde yürürler. O'nun isminin resmini çizerler.

Çünkü;

"O; huu, Her şeyi çepeçevre kuşatmıştır" Kuran 2.115

Bu bir önceki örnekte ki gibi, bir ürüne baktığımızda onu oluşturan küçük hareketli parçaların hareket ederken çizdiği şeklin sahibinin ismini çizmesi ile eş değer hünere ve büyüleyiciliğe sahiptir. Tüm atomlar, yada tüm galaksi ve yıldız sistemleri kendisini yaratanın ismini logosuyla göklere çizer.

Nasıl her canlı O'nun ismini seslenmeden canlı kalamıyorsa, hiç bir nesne O'nun ismini kainata çizmedikçe var olamaz.

Nasıl her canlı O'nun ismini seslenmeden canlı kalamıyorsa,  hiç bir nesne O'nun ismini kainata çizmedikçe var olamaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tüm duygular gibi kainatta aşktan doğmuştur. Kelebek aşık olup ölümü göze aldığı ateşin çevresinde dönmeye başlar. Aşık olan her şey döner. Su yeryüzünün çekimine kapıldığında düz bir delikten daireler çizerek akar. Hava dönerek savrulur engellerden. Ve dönerek yörüngesine tutunur gezegenler; muhteşem yıldızlara aşık olarak.

 Ve dönerek yörüngesine tutunur gezegenler; muhteşem yıldızlara aşık olarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve AŞK, insan DNA'sının ruhuna bir sayıyı fısıldadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve AŞK, insan DNA'sının ruhuna bir sayıyı fısıldadı. Altın Oran sayısı. Sonsuz Çember ve geometrik şekillerin etkileşiminden doğan 1,618. İçimize yerleştirilen şifre O'na benzeyen her şeye şiddetle bir çekim duymamızı sağladı. Tüm insan yüzlerinin ortalamasında altın oran vardır. En güzel yüzlerde ve vücutlarda bu ilahi oran, Rabbin imzası olarak ölçülendirilmiştir. Tüm bitkiler filotaksi denen bir yaprak dizilim şekli ile altın orana uygun şekilde yaprak açmaktadır.

 Tüm bitkiler filotaksi denen bir yaprak dizilim şekli ile altın orana uygun şekilde yaprak açmaktadır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haydi yavaşça daha derinlerde ki hazineleri keşfetmeye başlayalım. Çünkü yeni başlıyoruz. Altın oran kitabında 100'den fazla altın oran mucizesi görmek üzeresiniz.

AB/BG = ALTIN ORAN = 1,618...

Daire her nesneyi sarmış ve bu sarışından altın oran doğmuştur. Yukarı daki şekillerde her türden temel geometrik şekillerin etrafı çepeçevre sarıldığında nasıl altın oranın doğduğunu görüyorsunuz. Bu kitabın konusu olmadığından ertelenmiştir. Ancak daire şekli yani O ile yarıtılış arasında irtibat için önemli bir husus olduğundan not düşülmüştür. Detaylı bilgi için "Altın Oran Mucizeleri" kitabımı inceleyiniz.

SABİT NOT:

Gece ve gündüz uzun yıllardır düşünüyorum, insanlık nasıl acılarından kurtulur? Şimdilik dünyayı cennete çevirecek, savaşları sona erdirecek bir gücümüz yok, bu doğru. Fakat dünyada ki cennete ulaşmanın daha kısa bir yolunu biliyorum. Bu yol iç dünyamızda Rabbin mucizelerine tanıklık ederek ilahi aşkı tatmak, dış dünyanızda ise sizi seven, yücelten gerçek dostlara, sevgi dolu bir aileye ve yeterli kazanca ulaşmaktır.

Bunu nasıl başarabiliriz? İçinizde olması gereken inancı; eğer buna hazırsanız; kanıtlarla dolu kitap ve belgesellerimle Allah'ın izniyle sizlere ulaştırabilirim. Güzel dostlar, güzel bir aile ve iş çevresi için ise benimle iletişime geçin ve kardeşlerim olun. Ben ve kardeşlerim samimi ve adanmış insanları bu güzel niyetler doğrultusunda birbirleri ile tanıştıracaktır inşallah. İşte içinizde inanç ve ilahi aşk, çevrenizde ise güzel kalpli sevgi dolu insanlar. Bu; dünyada ki cennettir. Mucizeleri veren ve yıldızları yaratan Allah, yüce ismi ve dünya barışı için fedakarlık yapanları ise sonsuza dek süren cennetle müjdelemektedir.

TEŞEKKÜRLER ALLAH'IMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin