HEMEN HER İNSAN EN AZ 3 HAYAT YAŞAYACAKTIR

3 0 0
                                    


Her insanın en az 3 hayat yaşadığı Kuran ile sabittir. Bu konu küçük farklar hariç tüm İslam alimlerince de ortak kabul edilen bir konudur.

Bu hayatlar şunlardır.

Kalu Bela HayatıDünya HayatıAhiret Hayatı

Cennet ve cehennem bu dünyaya kurulacaktır. Tüm kutsal kitapların ortak görüşü bu şekildedir. Bunun kanıtlarını detaylı olarak sunacağım.

Kalubela da dünyada yaşanmıştır. Çünkü Kuran'da Ademoğullarından gelen insanların bellerinden zürriyetlerini çıkarıp onlarla Allah'ın konuştuğunu, insanların da cevap verdiğini, bir zamanlar Allah ile insanların bir arada olduğunu anlatır.

Araf- 172-173

Hani Rabbin Âdem'den gelenlerin bellerinden soylarını almış, onları kendilerine karşı şahit tutarak, "Ben sizin Rabbiniz değil miyim?" demişti. Onlar da, "Evet, şahit olduk/gördük" demişlerdi. Böyle yapmamız kıyamet günü, "Biz bundan habersizdik" dememeniz içindir.Yahut, "Bizden önce babalarımız Allah'a ortak koşmuşlar. Biz onlardan sonra gelen bir nesiliz. Şimdi batılcıların işlediği yüzünden bizi helâk mı edeceksin?" dememeniz içindir.

"Yani insana "biz sonradan gelmiş, doğruyu hiç görmemiş, yeni bir nesiliz" demeyin diye size açıklıyorum ki, size daha önce can verdim ve size kendimi gösterdim, konuştum" demiştir.

Neredeyse kimse hatırlamıyor Allah ile bir zamanlar konuşup onu Rabbimiz olarak gördüğünü, ama mucizelerle dolu Kuran'a inanan insanlar için Allah açıklıyor.

Genetik aktarım yoluyla eskiden yaşadıklarımız hissedilir ölçüde bu hayatımıza aktarılmaktadır. Bilimsel verilere göre DNA aktarımında özellikle korkularımız, arzularımız, tutkularımız ve bazı beceriler bir sonraki nesle taşınıyor. Peygamberlerin hep bir soydan gelmesinin nedeni budur.

Adem'in girdiği cennet bu dünyada olduğuna göre, Adem soyuda kesin olarak bu dünyada yaşadığına göre, daha önce Rabbimizi'de bu dünyada görüp konuşmuştuk toplu olarak. Hatta burada ki ifadeden insanların Rabbe karşı onun hükümranlığını tanıma konusunda kusur içinde olduğunu da anlayabiliyoruz. Çünkü ifade kendini tanıtma değil, azarlama ifadesidir. Rabbinizim bana bakın, demiyor. Rabbiniz değil miyim? diyor.

3'TEN DAHA ÇOK HAYAT YAŞAYANLAR

Kuran'da bir takım ayetler herkes için değil ama bazı insanlar için dünyaya yeniden dönüşün mümkün olacağını ifade etmektedir. Bunlar;

Yeterince sınanmayan, iyiliğine yada kötülüğüne dair yeterli kanıt toplanmamış olan insanlarAhiretten önce dünya hayatında zillet çekmesi karara bağlanmış olanlar.Önemli bir görev nedeniyle seçilmiş benlikler.

TEŞEKKÜRLER ALLAH'IMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin