Çocukluğumdan beri sık sık ne olduğunu çok iyi bilmediğim bir şeyler görürüm. Üzerime gökten gelen yeşil plazmaya benzeyen saydam bulutlar vardı. Gelip gözlerimden içeri girerler ve başımda dolaşırlar. Onlarla konuşmaya çalıştım ama cevap vermediler. Gözümü açsam da kapasam da görüyordum ve ne olduklarını bilmiyorum. Daha çok huzurlu olduğumda ve yatağa uzandığımda, karanlıkta görürüm. Hala zaman zaman görmekteyim.
Bir de gözlerimi kapadığımda bir göz görüyordum. Her yana dönen tek bir sağ göz. Ne olduğunu bilmiyordum. Artık onu daha az görüyorum.
SON PEYGAMBER
Okula başladım. Ama okulu hiç sevmedim. Bir dergâh bulup ermiş olmak hatta peygamber olmak istiyordum. Arkadaşlarım doktor mühendis olmak isterdi. Ama ben içten içe peygamber olmak isterdim. Bir gün öğretmen Hz. Muhammed'den (as.) bahsederken, o son peygamberdir, ondan sonra peygamber gelmeyecektir dedi. Şok olmuştum. Niye ama? Diye düşündüm. Benim ne suçum vardı? Dünyaya geç geldim diye bundan nasıl mahrum bırakılırdım?
Koşarak eve gittim ve yatağa kendimi atıp, yastığa başımı bastırıp ölesiye ağladım. Büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştım. Tüm kapılar yüzüme kapanıyordu. İçimden şeytanın isyan et demesini duyuyordum. İsyan etsem ne olacak ki? Başka gidecek Allah var mı? Deyip çaresizlikle sindirmeye çalıştım. Sanki içimde kırılması gereken bir kapı vardı. Bir şeyler yanlıştı.
Sonra yatağa oturup; şöyle düşündüm; "Bende ermiş filan olurum" ya da varsa başka Allah'a çok yakın, mucizeler gösteren ya da sırlara vakıf, olağanüstü... Bir şey ondan olayım... Yeter ki şu dünya cehenneminde karanlıkta kalmayayım, terkedilmiş biri gibi" dedim.
ALNIMDA NUR DOĞUŞU RÜYASI
Rüyamda apartmana taşındığımız dönemde evimizin salonunda idim, 10 yaşlarında. Önümde Kur'an'ın Türkçe meali açıktı. Annem karşımda oturuyordu ve bana bakıyordu. Okurken ben şöyle dedi; "alnında nur doğuyor". Bende gülümseyip hem sevinip, hem de anneme "Anne yalnız peygamberlerin alnında nur doğarmış" diyorum; yanlış görüyor olabilirsin dercesine. O da tekrar bana aynı şeyi söyledi. Sonra onun gözünden kendimi gördüm. Gerçekten de alnımda güneş gibi parlayan bir ışık vardı. Sonra yeniden kendi gözümden bakmaya başladım. O an boğazımdan başıma doğru yükselen olağanüstü, tarifsiz bir güzellikte bir enerji hissettim. Dünya ve içindeki tüm mutluluklardan ve zevklerden çok daha üstün, muazzam bir histi. Çok kısa sürdü. Hayatımda hissettiğim hiç bir şey onun binde biri kadar bile güzel değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEŞEKKÜRLER ALLAH'IM
ParanormalDevamını ve tüm dünyayı etkileyecek olağanüstü yeni mucizeleri www.erdemim.com sitesinde bulabilirsiniz. Mucizelerin dünyaya yayılmasını amaç edinenlerin birbirini tanıyıp kardeşlik kurması ve daha güzel bir çevre inşa etmesi için yapay zekaya dayal...