"Ne Saçmalığı bu? Sam bırak kolumu! ''''Madem öyle neden bu kasabaya gelmememizi istedin? Bir açıklaması olmalı değil mi? Hollina'da sormuş ama bir şey dememişsin." dedi. Anlaşılan inkar edecek kadar gücüm yoktu. Ama nerden biliyordu. Nerden öğrenmiş olabilirdi?
"Diğerleri de biliyor mu?"
"Hayır. Yalnız ben biliyorum. Ama eğer onlar da benim gibi şüphelenmediyseler emin değilim." Dedi.
"Ben size söyleyecektim. Ama kaçmanızdan korktum."
"Asla! Bunu yapmazdım. Yapmazdık!" Dedi. Ama şuan ki konumum rahatsız ediciydi. Sevmediğim birinin kollarında olmak..
"Bırakır mısın? Uyuyacağım. " dedim kaçmak istiyordum çünkü. Tüm kötülüklerden uzak yaşamak istiyordum ama bu imkansız gibi gözüküyordu
"Neden benden kaçıyorsun? Bilmeden kötü bir şey mi yaptım?" Dedi. Ama şu an bu sorunun cevabını bilsem de konuşmak istemiyordum.
"Ben mi senden kaçıyorum? Yok öyle bir şey." Dedim. Daha sonra hızla odadan çıktım. Kalacak Odam.
Yatağı açıp yattım. Ama kapıyı kilitlemeyi unutmuş olmalıydım. Kalkarak kapıyı kilitledim.Kendimi uykunun kollarına bırakmak için hazır hissediyordum.
1..
2..
3..Sabah saat 9.15'ti. Aceleyle kalkıp okula gitmek için hazırlandım. Hollina, Sam, Jessica, Foris, Deatlhy de bu okula gidiyorlardı. Onlar kalkmış mıydı bilmiyordum. Hazırlandıktan sonra Jessica ve Hollina'nın kaldığı odaya gittim kızlar ve erkekler ayrı kalıyordu.
"Uyandınız mı? Okula gitme vakti. Kahvaltı yapalım. Geç uyanmışız. Kızlaaaaaar!" Dedim uyanmayınca.
"Of! Ne okulmuş ya?! Eskiden de böyleydi!" Dedi Jessica. Ama mızmılanma yoktu! Yasaktı. Okuldan tüm öğrenciler şikayet ederdi zaten. Ben hariç. Ben her zaman sabah erkenden kalkmanın insanın zekasına katkıda bulunduğunu inanırdım. Hâlâ da öyleyim.
"Mızmılanma yok. Ben ne yapayım? Milli eğitim bakanlığı'na söyleyin derdinizi. " dedim ciddi istifimi bozmaya çalışmadan. Güldü Jessica. Ardından Hollina'ya döndüm. Çoktan kalkıp hazırlanmış, saçlarıyla uğraşıyordu. Beni nihayet fark edince döndü:
"Monica, tatlım saçımı örmeye ne dersin? Okula yetişmemizi istiyorsan." dedi. Güldüm ve kabul ettim.
"Tabii.."
Canını acıtmadan işime koyuldum.
Fakat o da ne?! Hollina'nın saçının arasında belli olabilecek derece de bir kırmızılık vardı. Buna rağmen, yanlış görmüşümdür. Diye düşünüyordum. Bu belirti, bir insanın biri tarafından ısırılıp vampir oldurmaya çalıştığının belirtisiydi. Donmuştum. İnşallah yanlış görüyordum.. Tanrım! Hollina vampir mi olmaya başlamıştı?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR KASABASI [TAMAMLANDI]
Mystery / ThrillerKendi vatanına geldiği zaman başlamıştı Maceraları. İyi kötü tüm maceralardan bahsediyorum. Öncelikle en sevdiği dostunu kaybetti Monica. O vampirdi. Fakat vampir olduğu halde güçlü olduğunu kimseye gösteremiyordu. Arkadaşları tek tek ne olduğunu an...