Yirmi Altıncı

275 34 0
                                    

Ed, Sinemada Monica ile karşılaşmada Önce...

~Keyifli Okumalar~

Uzun bir aradan sonra yine hep birlikteyiz!  Sizler özledim valla;)
Keyifli okumalar ...

Nefes nefese koşuyordum. Ve onca zaman susuz kalmama rağmen bu iyiydi. Sam'in elinden vampir hızıyla kurtulmayı başarmıştım. Fakat o da vampir olduğu dolayısıyla peşimden geliyordu. Çaresiz değildim elbette. Ama ben kurtulacaktım ellerinden bu sefer. Ormandaydım şu an. O kadar çok sessiz, ürkütücü bir Ormandaydım... Ne yapıp kurtulabilirdim buradan? Ne yapabilirim ki?.. Çaresiz gözükmüyor muydum şu an. Saçlarım açık ve açık olduğu için yıpranmış ve dağınık görünüyordu. Tokamı kaybetmiştim. Çok acınılası gözüktüğüme emindim.  "Her şeyi senin için yapıyorum Ed..." dedim fısıltı ile. Ağlıyordum. Sebep diyorsanız;  birçok sebebim vardı zaten...

Orman bitiminde bir asfalt görmemle nerdeyse çığlık atacaktım. Yoldan, az da olsa arabalar geçiyordu. Umarım durdurabilirdim. Hızlı olmalıydım. Sam peşimdeydi. Yolun karşısına geçip iki elimi birden sallamaya başladım. İlkini durduramasam da ikinci arabayı durdurmayı başarabilmiştim.  "Beni arabanıza alabilir misiniz? Çok acil. Birisi peşimde!" Arabayı süren bir bayandı. Sarımsı gözleri ve kızıl saçıyla dikkat çekici gözüküyordu. Buğday tenliydi. Ama güzeldi fazlasıyla. "Tamam. Dur sakin ol! Atla hemen." Hızla binip bir an önce buradan kurtulmaya çalıştım. Ed, her şeyi senin için yaptığımı unutma. Sen unutsanda ben unutmayacağım.

16 dakika sonra,

Kocaman bir alandı burası. Geceleri korkunç olabilecek derecedeydi. Eminim geceleri kimse uğramıyordur bile. Göl vardı kocaman. Yanlar, çitlerle çevrilmiş, bi sürü güzel bitki dikilmişti. Vampirler böyle çiçekler dikiyor muydu?

"Bahsettiğin kasaba, çok uzakta. O yüzden burada biraz mola verelim."  Diyen kıza baktım ve gülümsedim. Dinlenmek iyi gelirdi. Ama beni bulabilirdi Sam denen mal! "İsmini öğrenebilir miyim?"

"Nastehanka." Oldukça güzel bir ismi vardı ve anlamını merak ediyordum. Bu dertlerden kurulunca anlamını öğreneceğim bu ismin(😎:)

Kızıl saçlarını geriye doğru savurdu. Çok denilecek kadar Rüzgar çıktığında hafif üşümüştüm fakat belli etmiyordum.

"Senin?"

"Monica."

HHH.

Rüzgarını bile özledim bu kasabanın. "Vampir Kasabası" olarak tanınan bu kasabayı çok özlemişim. Hasretle kokusunu içime çektim. !¡!¡ Burdan hiç ayrılmak istemiyordum. Geriye kalan sonsuz hayatımı hep burda geçirebilirdim.

Nastehanka beni bıraktığında ona teşekkür edip arabadan ayrılacağım sıra telefon numaramı istediği için bir kağıda yazıp, gülümseyerek uzattım. "Konuşuruz, bende buralarda oturuyorum."

•°•°•°•°•°•°•°•°•

Evimi gördüğüm an, arkadaşlarım geldi aklıma. Napıyorlardı? Beni görünce tepkileri ne olacaktı? 3 ay da beni unutacak değillerdi. Evime doğru gidecekken pantolonumun cebinden bir titreme geldi. Şaşkınlıkla baktığımda tekefonuma bildirim gelmişti de.. Benim telefonumu almıştı. Burda ne işi vardı? Buraya nasıl gelmişti? Bu duruma çok sevinmiştim! Mesaj bilinmeyendendi.

"Arkadaşlarına ve özellikle Ed olacak o hıyar tipliye; seni kaçırdığımdan bahsedersen sana çok ağır şeyleri yaparım."

Sam olabilirdi. Evet kesinlikle oydu. Bana tehdit dolu mesaj yollamıştı. Korkmuştum. Hemde çok.  Sevdiklerime zarar  verebilirdi. O yüzden; bana ne olduğunu sorunlarında...

  Ne diyecektim? Bilmiyorum....

"Tanrım bana sabır ver. Şuan o kadar çok ihtiyacım var ki.."

Ben yalan da söyleyemezdim. Ölmek istiyordum. Ölmek! Eve gidecek cesaretimde yoktu. Sinema önlerinde bir kedi, köpek gibi gezerdim. Zaten canım sıkıldığında direkt sinemaya  giderdim. Derdimi unutabiliyordum azıcık olsa bile.

***

İzleyeceğim film, bir korku filmiydi. Bayılırdım korkuya (💛)

Ama üzüntülüydüm. Korkuyorum. Bu sonsuz hayatımda neler yaşayacağımı hiç bilmiyorum..

Film başlamıştı. Mısır  almamıştım. Keyifli değildim, sadece derdimi böyle unutabileceğim için, bu şekil unutmaya çalışıyordum.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Bitti sonunda. O kadar korkunç bir film  değildi. Rüyama girse dahi Korkmazdım. Benim depresyona girmiş olabilir miydim (cevaplar bu satıra;)

Koşmak istiyordum. Sinirimi, üzüntülü bulutumu dağıtmak istiyordum. Dağılıyor muydu ki?

O sıra birine çarpmamla..Ed..

Ed'di bu! Olamaz!

Seni görmek niye heyecanlandırmıyor beni?

+10 yeni bölüm gelecek. Lütfen ama lütfen oylayın. 3 tane daha taslak hikaye yazıyorum. Hepsine vakit bulamıyorum. Bu arada hikaye için düşündüklerinizi yorumlarda belirtin, tek tek cevap vereceğim. ;)

~Keyifli Okumalar~

VAMPİR KASABASI [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin