Önemli :(

334 47 2
                                    

Yine kalbim kırılıyor, okumalar, oylar ve yorumlar neden düşük bilmiyorum. Ama elimden geldiğince heyecanlı yazmaya çalışıyorum. Aslında başardığımı da düşünüyorum. Ama sizler? Emeğimin karşılığını vermeyince yazma umudum kırılıyor. Bana motivasyon vermeniz gerek. Destek olmanız gerek, köstek değil!  Sizleri seviyorum ama lütfen anlayışlı olun.

Voteler 3  okunmaya göre neden 1 veya 2? Wattpad kullanmayan başka kişilere hikayemi okutup sorduğumda resmen, wattpad açacağım!  Diyor. Siz ise...

Düşündükçe kalbim kırılıyor. Biliyorsunuz eğer beni takip ederseniz sizi takip ederim. Eğer kitaplarımı oylarsanız kitaplarını oylarım. Yorum yaparsanız 1 tane bile ama en fazla 3. Size tam 5 yorum yaparım. Ama her şey sizlere bağlı. Bunu unutuyorsunuz.

Bir diğer konu. Röportaj?

Röportajlarımı sevdiniz mi? Yine yapayım mı? Yapmayı düşünmüyor değilim aslında. Yine o röportaj bölüme 5'ten fazla oy gelirse ikincisini yayımlayacağım. Yine size bağlı yani. Ama eğlenmek istiyorsanız nolur vote verin. Yorumlar yapın. Beni motive edin.  Size muhtaçım.

Bilmiyorum vampir konulu yani böyle konulu kitaplar seviyor, okuyor musunuz?  Ama eğer böyle Türleri sevmiyorsanız diğer kitaplarıma göz atmaya ne dersiniz?  (:)

"Yazar, bölümler neden kısa? Zevkli değil." Yine söylediğim gibi bu konu yani bu vampir konusunda uzun yazınca vampirlere pek yer kalmıyor. Vampir geçse de bölüm üzüm olduğu için yokmuş gibi geliyor. Sonra siz ise, vampir hikayesinde vampirlerle ilgili bir geçmiyor diyorsunuz. Diğer vampir kitaplarından biliyorum emin olun.

Şu an yazmakta olduğum farklı hikayelerimde var. Yayımlamadığım hikayeler.

Bir de hikâyenin 20. Bölümüne kadar geldik. Ne zaman final yapacağımı bilmiyorum. Hiçbir fikrim yok. 70 veya 80. Bölümlere kadar sürdürsem nasıl olur? Sizlerin düşüncelerini bekliyorum. LÜTFEN KİTAPLARIMI önerirseniz sevinirim. WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ adlı bir çalışma yapacağım. Eğer vote verirseniz sizin kitaplarınızı okuyup beğenirsem önereceğim. Bence denemelisiniz ;)) Hep esenlikle kalın.. Ne dersiniz...

S İ Z L E R İ   S E V İ Y O R U M 💚

KE YF Lİ   OK UM AL AR 💙

S i z l e r   b e n i m   i ç i n   ç o k   d e ğ e r l i s i n i z  💜


LIKE hesabım varsa takip edin bende ediyorum; HilalHayallmeyal

Umarim aranızda LIKE kullananlar vardır ve beni takip ederler. Eğer yüzümü merak ediyorsanız.. 😋

VAMPİR KASABASI [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin