Merhaba ponçiklerim. Sizlerde istiyorsunuz. Bende karakterlerle yani hikayeyle bir röportaj yapayım dedim. Sizde oy veriniz lütfen 😄😄
Soru: Ed doğruluk mu Cesaretlilik mi oynarken Monica'ya sevgilim vardı dedin. Gerçekten de var mı?
JAMES: Niye yalan söylesin ki varmış demek ki.
MONICA: Aynen cevabını merak ediyorum. Sonuçta burada kimse yalan söyleyemiyor.
ED: Hayır. Yani yalan söylemiştim. Herneyse. Bi soruyu bu kadar uzatmaya gerek yok.
Soru: Monica çocukken hiç bir insanın kanını emmiş miydin? Emdiysen eğer kaç yaşında? Ve nerde?
MONICA: Olmadı. Öyle bir şey olamaz. Ben kimseye zarar vermem.
JAMES: Monica ile beraber büyüdük. Asla böyle bir şey yapmaz. O yapamaz.
Soru: Ed, Monica'ya karşı hislerin var mı? Neler hissediyorsun?
ED: Ona karşı hislerim çok yüksek. Aşığım ben. Biraz kıskançlık duygusu da yaşıyorum ona karşı.
Soru: James, Monica'nın arkadaşı olan Hollina hakkında ne düşünüyorsun? Tatlı bir kız değil mi?
MONICA: Bu soru da nerden çıktı? Benim Hollina'm tabi tatlı 😚
JAMES: Çok hoş ve doğal bir kız. Fakat henüz ona karşı hislerim yok. Hem henüz tanışsak da öyle konuştuğumuz bir anımız olmadı.
Soru: Monica sence James' mi daha yakışıklı yoksa Ed'mi?
MONICA: Bu soruyu atlasak? Cevaplamak istemiyorum.
Soru: Ed, sence bugüne kadar karşılaştığın en güzel kızın baş harfi ne?
ED: M harfi. (Monica güler ve susar.)
Soru: James hiç sevgilin oldu mu?
MONICA:Bence olmadı çünkü hep onlaydık. Olsaydı bilirdim.
JAMES: Soru bana soruldu. Sen niye atlıyorsun?
MONICA: Sen de ben de atlamıştın hatırlatırım.
JAMES: Olmadı. Olamaz.
Soru: Monica en sevdiğin kız ismi ne?
MONICA: Jessica.
Soru: Şimdi bu soruyu hepinize soruyorum. Büyüyünce ne olmak istiyorsunuz?
ED: Hoppala! Biz küçük müyüz kardeşim? Bu nasıl soru? Ama eğer küçük olsaydım herhalde diş doktoru olmak isterdim.
MONICA: Fen öğretmeni 💛
JAMES: Öğretmen.
SAM: İç tasarım mimarı.
HOLLİNA: Moda tasarımcı olmak isterdim.
JESSICA: Bilmem ki. Düşünürüm.
DEATLHY: Beyin Cerrahı.
FORIS: Doktorrrrrrrr.
Soru: Erkek arkadaşımızın yaşamı için önünüzde 2 yol var. İlki, kardeşinizin ölmesi. İkinci ise, erkek arkadaşınızın ölmesi. Hangisini seçerdiniz?
MONICA: Böyle soru görmedim. Kardeşim bu ney? Adam akıllı sorsana. Tabiiki bir şey demiyorum.
ED: Kendi kafama sıkarım...
HOLLİNA: Kardeşimi seçerdim.
JAMES: Vay be. Kimse senin sevgilin olmak istemez.
Soru: Ed, siz ailecek insan mısınız? Vampir olmayı düşünüyor musun?
ED: Eğer bir vampir ile beraber olacaksam hiç düşünmeden vampir olabilirim. Ailem de birer vampir.
MONICA: Güzel cevap.
Soru: Bu soru da herkese yönelik. Eğer bir bebeğiniz olsaydı ismini ne koyarsanız?
MONICA: Kız olursa Hollina. Erkek olursa .... şey henüz karar vermedim.
HOLLİNA: Kız olursa Monica. Erkek olursa FORIS.
FORIS: Kız olursa Jessica. Erkek olursa Sam. (Hollina bozulur.)
DEATLHY: Kız olursa Monica. Erkek olursa Ed. (Ed mi? O ne be?!)
ED: Ed ne alaka? Herneyse, kız olursa Monica. Erkek olursa James.
JAMES: Sağ ol kankim. Sen söylemesen de kimse söylemeyecek zaten.
JESSICA: Kız olursa Jessie. Erkek olursa Joe.
Soru: Monica, James' in en sevdiğin ve sevmediğin huyu ne?
JAMES: Destan yazacak o şimdi.
MONICA: Bana sorulmuş olan her soruya atlamayı kes! James'in hiçbir huyunu kötü bulmuyorum. Tabii şeyi dışında. İspiyonlaması. (Herkes güler.)
Soru: Kızlar hiç bir erkeği öptünüz mü?
ED: Bu nasıl soru böyle ya? Saçma salak. Es geçin bu soruyu lütfen.
MONICA: Hayır. Niye öpeyim ki? Mal mıyım? Sadece sevdiğime yaklaşırım. (Ed şaşırır.)
HOLLİNA: Evet. (FORIS şaşırır.)
JESSICA: Hayır. İstemem de zaten.
Soru: Hiç vampir tarafından ısırılan var mı? Burada.
HOLLİNA: Olmasa sayılır.
SAM: Var. O da. Ben.
FORIS: Yoooook. Soruyu geç.
Sizden gelen soruları bekliyorum. Aynı bu tarz sorarsanız mutlu olurum. hikaye konuyla ilgili sorular olsun ponçiklerim lütfen 😄
Soru yazarsanız takip edecem söz.
Herkes gelecek bölüme özlü ve anlamlı bir söz bırakabilir mi? İhtiyacım var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR KASABASI [TAMAMLANDI]
Mystery / ThrillerKendi vatanına geldiği zaman başlamıştı Maceraları. İyi kötü tüm maceralardan bahsediyorum. Öncelikle en sevdiği dostunu kaybetti Monica. O vampirdi. Fakat vampir olduğu halde güçlü olduğunu kimseye gösteremiyordu. Arkadaşları tek tek ne olduğunu an...