LIKEE: HilalHayallmeyal
YirmiBeşinci Bölüm
"Merak etme ailen 2 hafta daha evde olmayacakmış. Biz de bunu değerlendirip gezelim." Diyen Ed'e baktım ve "Umarım.. Herneyse. Biz şimdi sizin o yazlık evinizde mi kalacağız? Peki ya kullanılıyorsa?" Diyerek saçma şekilde bir soru yönelttim. Güldü ve konuşmaya başladı."Kullanılmıyor hiç merak etme." Acaba ikimizin aynı evde tek kalmamızı hoş görürler miydi? Ben olsam hoş görmezdim yani.
"O zaman ben arabadan bavulumu alıp geleyim" diyerek ona meraklı bakışlarımı yönelttim. Beni durdurdu. "Hayır sen oraya gitme. Seni vazgeçirebilirler. Ben gitsem daha iyi olur." Tabi ki de kabul etmeyecektim. Benim almam gerekiyordu. Hem belki de bana birkaç bir şeyler söylerlerdi.
"Olmaz Ed. Ben gideceğim."
Onlar burdaydılar hâlâ. Ve mutsuz gözüküyorlardı. Jessica ve Foris sandalyeye oturmuş düşünüyor, Hollina ve Deatlhy ise arabadaki bavulları dışarı çıkartıyorlardı. Ürkek bir biçimde arabanın dibindeki bavulumu almaya adım attım ki anında bakışlar bana döndü. "Monica! Sen geldin.." diyen Hollina'ya baktım. Sevinmiş gözüküyordu. Umursamamaya çalıştım. Peki San neredeydi? Bunu umursamıyordum.
"Bavulumu alıp geri gideceğim. Ben 1 hafta boyunca burda olmayacağım. Belki sizler de burda kalmak istemezsiniz. Herneyse. Sam nerde?"
"Gitti..."şaşkınlık ile Jessica'ya baktım. Daha sonra cümlesinin devamını getirdi "Ne olmasını bekliyordun ki?" Dedi. "O seni sevmişti ama sen o hıyanet ettin." Dedi Jessica. Donmuştum. Ne diyordu yaa! "Etmedim!"
''Ettin!"
"Etmedim!"
"Ettin!" Diyerek tartışmaya tutulmuştuk ki birisinin "yeter kızlar! Tartışmayı kesin artık! Demek ki Monica onu sevmiyormuş." Diyen Deatlhy'e baktık. Ve ben gülümsedim. Beni savunmuş gibiydi ama herneyse.
"Monica bunu yapmamalıydın..."
"Anlamıyorsun Jessica, onu sevmiyordum. Benle zorla sevgili olmuştu. Ama ben Ed'e aşıktım." Ben onların beni anlamasını beklerken onlar daha anlayışsız davranıyorlardı.
"Herneyse. Tamam. Bizi sık sık ara. Seni seviyoruz!" Diyen Jessica'ya baktım ve gülümsedim. Daha sonra bavulumu elime alarak Ed'in arabasını bulmaya çalıştım. Fakat..
Olamaz!
Bu kollar? Bu karanlık...
En son hatırladığım şey beni birinin ağzıma bir şey tutup burnuma koklatmasıyla gördüğüm karanlıktı...
Merhabalar! Bu bölüm bu kadar kısa bilerek oldu diyebilirim. Ama bu bölüm bir de 2. Kısmı var. Onu diğer bölüme yazacağım. Şimdilik esenlikle kalın. Ama voteler hâlâ az. Neyse siz onları halledersiniz. Görüşmek üzere:))
LIKEE: HilalHayallmeyal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR KASABASI [TAMAMLANDI]
Mystery / ThrillerKendi vatanına geldiği zaman başlamıştı Maceraları. İyi kötü tüm maceralardan bahsediyorum. Öncelikle en sevdiği dostunu kaybetti Monica. O vampirdi. Fakat vampir olduğu halde güçlü olduğunu kimseye gösteremiyordu. Arkadaşları tek tek ne olduğunu an...