Önemli :))

480 40 0
                                    

Hikayeyi 12 bölüme kadar devam ettirdiysem sizin sayenizde oldu. Sizlere çok minnettarım. Destekçilerim benim. Bebelerim benim.

Öncelikle oylar'a gelecek olursak, daha henüz oy yükselmedi. Oyların yükselmesi okunma sayısına bağlı. Lütfen okuyun ve oy verin lütfen..
Herhangi bir oy sınırı koymayacağım. Vakit buldukça yazıyorum hikayemi.

Bu yüzden sizlerden de anlayış istiyorum. 
Eğer Hikayem tutulursa bölümleri düzenleyip upuzun yapmayı düşünüyorum

Sizlere bir soru sormak istiyorum. Hikayeyi Sezon Finali yapayım mı?
Eğer evet diyorsanız, kaçıncı bölümde yapayım? Fikirlerinizi ve düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız mutlu olurum gerçekten ;)

"Bölümler neden bu kadar kısa? Eğlenceli olmuyor böyle.." diyenler için cevabım net.  Uzun bölümlü hikayelerim de var. Ama uzun yapınca ben tarafından, sıkıcı olmaya başlıyor. O yüzden  herşeyi tadında bırakmaya çalışıyorum. Ama eğer sıkılıyorum diyorsanız diğer kitaplarıma beklerim :)

Ama yine de azcık olsa da bu hikayemi şans verin lütfen. Sizleri çooook seviyorum. Kendinize iyi bakın. Keyifli  Okumalar. Kesinlikle sorularımı cevaplayın. Peki yeni gelen Ed karakteri hakkında neler düşünüyorsunuz? Sizce Monica'yı seviyor mudur? Olabilir mi? Yorumlarınızı bekliyor olacağım. Görüşmek üzere.

-Bitti-

VAMPİR KASABASI [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin