YirmiDördüncü Bölüm
* * *Esneyerek uyandığımda ağzımı zar zor kapatabilmiştim. Bir yanım mutluyken, diğer yanım ise acı içinde kıvranıyordu. Bu duruma bir çare bulabilmek amacıyla düşünme kavramını gerçekleştiriyordum. Kapımın tıklatılması üzere başımı çevirip o yöne baktım. "Benim, Sam."
Üstümü hızla giyindikten sonra kapıyı açtım. "Saat 11'e geliyor hayatım. Artık kahvaltı yapabilir miyim? Lütfen. Seni bekliyorduk." Bir şey demeden salona yöneldim. Şu anda kendimi aynı, iki erkeği aynı anda idare eden kızlar gibi hissediyorum. Bu durum çözülmeli.
"Sam, iki dakika konuşabilir miyiz?"
"Kahvaltıdan sonra konuşsak? Gerçekten çok fazla aç kaldım." Dedi dudağını büzmüş gibi yapmaya çalışarak. Peki ben ne kadar saklayacaktım sevgilim olduğunu.
"Tamam."
15-20 Dakika Sonra Monica'dan
Kahvaltımızı bitirmiştik ve hepimiz salona geçmiştik. Hava yağmurluydu. Yağmur hafif şiddetliydi. Gökgürültülüydü. Korkmuyordum. Derin bir nefes alarak cama yöneldim ve pencereyi açtım. Burnuma gelen toprak kokusuyla kendimi kaybettiğimi düşündüm. Daha sonra kan kokusu gelmeye başlayınca... Kendimi toparlamaya çalıştım. Ve hızla pencereyi kapattım. Keşke vampir olmasaydım. "Bugün hep birlikte ilerdeki ormana gitmeye, ne dersiniz?" Diyen Hollina'ya baktık. İyi fikirdi ama ben gitmeeeeek? Ed'siz gitmek istemiyordum. "İyi fikir. Peki eğer gidersek ben bir arkadaşımı çağırabilir miyim?" Dedim. Ve anında şaşkın bakışlar bana döndü. "Kız mı erkek mi? Bu arkadaş!" Diyen Sam'e kızgın bir şekilde baktım. Sevgili değildik sonuçta. Ama o bilmiyordu.
Ve ben bir plan kurmuştum. Ed'i de o ormana götüreceğim ve herkese gerçeği anlatacağım. Böylece içim rahat olacak. "Erkek bir arkadaş."
Hollina bana döndü. Sam ise kıskançlık ile bakıyordu. "Sen benle gelsene iki dakika!" Diyen Hollina'ya baktım ve tamam der gibi başımı aşağı yukarıya salladım.
Mutfağa geçip sandalyeyi çekip, kapıyı kapattık. Sonuçta onlar da bir vampirdi. Ama tehlikeleri geçmiş olmalıydı. Sonuçta çoktan vampirdiler. "Ne oldu Hollina. Bana niye diğerlerinin yanında sert davrandın?"
"Bu arkadaş kim?"
"Ed." diyince şaşırdığını görmüştüm.
"Hani ormanda gördüğünde affetmediğin... O mu?"
"Evet. Ama bana karışmayın. Onu çağırmamın başka bir sebebi daha var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR KASABASI [TAMAMLANDI]
Mystery / ThrillerKendi vatanına geldiği zaman başlamıştı Maceraları. İyi kötü tüm maceralardan bahsediyorum. Öncelikle en sevdiği dostunu kaybetti Monica. O vampirdi. Fakat vampir olduğu halde güçlü olduğunu kimseye gösteremiyordu. Arkadaşları tek tek ne olduğunu an...