unu

600 92 13
                                    

Era o noapte ploioasă în capitala Coreei de Sud. Nimeni nu era pe străzile orașului arhiplin. Toți erau în casă, așteptând să se termine ploaia puternică ce își revărsa furia pe bietul oraș.

Jimin se uita plictisit pe geamul salonului. Era dezamăgit, deoarece din cauza ploii, afacerea sa avea de suferit. În fiecare noapte se țineau curse ilegale de drifturi, iar Jimin le organiza. Nu știa prea multe lucruri depsre mașini și nici nu-l interesau  dar afacerea venea totodată cu o grămadă de bani și sex. Atât de mult sex...

Fratele său enervant stătea pe canapea și vorbea zgomotos cu cineva la telefon. Nu aveau altă treabă decât să se enerveze unul pe altul. Jimin îl enerva pe Jungkook cu fața sa, iar Jungkook îl enerva pe Jimin cu sunetul notificărilor de la telefon.

Jimin pleacă de la geam și îi smulge fratelui său telefonul din mână. Și-a lins buzele când a văzut chipul de pe ecran. O vietate atât de frumoasă nu a mai văzut de când s-a uitat ultima dată în oglindă.

Era uimitor de frumos, iar după chipul acestuia putea să jure că avea și un fund mirific.

"Cine e el?" A întrebat Jimin, iar Jungkook s-a băgat în canapea când a văzut poza pe care brunetul i-o arăta.

"Hoseok hyung, prietenul meu cel mai bun."

"Îl vreau."

"Nu-l poți avea. E proprietatea lui Min." Jungkook s-a ridicat de pe canapea pentru a reuși să-și recupereze telefonul din mâna brunetului.

"Cine-i Min?"

"Jimin, faci pe prostul sau ești prost?" A întrebat șocat blondul, deoarece fratele său nu-l știa pe Min sau așa pretindea. Toată lumea îl știa pe Min.

"Depinde de context. Acum, spune-mi cine este acest Min și unde îl pot găsi." Jungkook a aprobat tăcut și a început să caute în telefonul său ceva. Când a găsit poza pe care o cauta, i-a arătat-o acestuia.

"El e."

Privirea lui Jimin s-a întunecat brusc.

"O să o fac pe curva asta să se roage la picioarele mele. Răzbunarea va fi atât de bună." Jungkook a oftat obosit.

"Nu-l implica pe Hoseok hyung în treburile tale și ale lui Min. El e inocent."

"Inocent va fi și când îmi va geme numele până și-l va uita pe al său."

_________

Păreri?

Capitolul următor va pune accentul yoonseok

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum