doisprezece

353 70 15
                                    

Imediat ce Jimin a deschis ușa de la intrarea casei sale, l-a împins înăuntru pe Hoseok și a închis puternic ușa în spatele lor. Ochii înlăcrimați al lui Hoseok s-au fixact pe ai săi.

"Hoseok, te rog 一stai un pic." Jimin a început să-și caute sprin buzunare foaia pe care Jungkook îi scrisese ce trebuia să zică, deoarece își uitase discursul. Hoseok se uita debusolat la el, neștiind ce mai voia Jimin de la el înafară de corpul lui.

Spera ca Yoongi să fi terminat cursa în siguranță și să se fi dus acasă și să se culce, fără să facă vreo prostie. Roșcatul îi scrisese o scrisoare pe care a avut grijă să o lase la vedere, în cazul în care acesta pierdea pariul.

"Prezervative L, lubrifiant cu一 stai, asta-i lista de cumpărături al lui Jungkook. De când am eu mizeriile lui în buzunare?" A spus nervos și a aruncat hârtia pe jos, de parcă nici nu ar mai fi vrut să o vadă. Hoseok s-a aplecat și a luat hârtia de jos, știind că lui Jungkook i-ar fi trebuit.

"Hoseok, te rog一 porție mare de cartofi prăjiți? De la mcdonald!? Brusc simt că nu mă mai cunosc." Jimin a aruncat bonul pe jos, Hoseok aplecându-se și ridicându-l.

Blondul și-a mușcat buza lasciv când a văzut ce trup avea la picioarele sale. Hoseok deținea un fund minunat pe care Jimin nu l-a putut să-l vadă fără să-l plesnească ușor.

Hoseok a scos un mic țipăt, nefiind pregătit pentru așa ceva. Imediat ce palmele lui Jimin au făcut cunoștiință cu fundul lui Hoseok, aceasta a decis că ar fi o variantă mai bună să nu-și desprindă mâinile de pe el. Era o senzație mult prea plăcută pentru a nu o mai simți.

Ușa apartamentului a fost trântită la perete, pe ea intrând Sehyoon și Byeongkwan.

"Spune-i odată că vrei să-ți ofere o șansă adevărată, ratatule." A spus cenușiul în timp ce s-a dus spre bucătărie să caute ceva de băut. "Jk ne-a trimis să te supravegăm, deoarece nu are încredere în tine și vrea să aibă parte de o noapte fierbinte cu RM."

Jimin a scos un sunet aprobator. "Cum spui tu, domnișoară." Jason a trântit ușa frigiderul și s-a apropiat periculos de Jimin. "Ai noroc că e Hoseok de față, că dacă nu te băteam până îți suna apa în cap." L-a amenințat acesta. Ura ca oamenii să facă glume pe sexualitatea lui.

"Wow, țineți gagica în frâu și pune-i gura să muncească la ceva util." Wow l-a ridicat pe Byeongkwan în brațele sale și l-a cărat afară din salon, deoarece știa că dacă ar mai fi stat, s-ar fi lăsat cu ceartă.

Jimin și-a mutat atenția de pe Sehyoon pe Hoseok și i-a zâmbit.

"Deci, Hoseok, vrei să-mi acorzi o șansă?"

"Sunt proprietatea lui Min, iar proprietatea lui Min nu acordă altcuiva înafară de Min, o șansă." A spus Hoseok acid, iar apoi s-a îndreptat spre camera lui Jungkook unde plănuia să doarmă în acea noapte.

Jimin a rămas pe loc, lingându-și buzele la modul în care fundul lui Hoseok se misca când mergea. Nici măcar nu a fost atent la ce a zis Hoseok, deoarece buzele roșcatului erau mult mai importante.

______________

Multumesc din suflet pentru ca ati facut ca aceasta carte să  fie pe locul 93 din 5k de alte cărți

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Multumesc din suflet pentru ca ati facut ca aceasta carte să  fie pe locul 93 din 5k de alte cărți

Va ador enorm de mult ♡♡♡♡♡♡♡

Sper ca v a plăcut capitolul

Imi cer scuze ca e tarziu

Un sfat pentru hoseok?

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum