opt

343 78 14
                                    

Hoseok și-a apucat iubitul în brațe care tremura din toate încheieturile. Yoongi era obișnuit cu pariurile și se nu se temea să le piardă, dar acum Hoseok era în joc. Minunatul său iubit, raza sa de soare, motivul pentru care se trezea dimineața, era în joc. Era un pariu în care pierdeai totul sau câștigai totul,  iar să piardă nu era o opțiune pentru Yoongi.

"Fi calm, mommy. Nu mă poate avea, deoarece m-ar ține undeva împotriva voinței mele, iar pariul vostru nu e pe hârtie, deci foarte ușor mă vei avea lângă tine indiferent de cum decurge cursa一" Yoongi și-a pus buzele peste cele ale lui Hoseok astfel oprindu-l din a mai vorbi fără sens.

"Poliția nu trebuie implicată în treburile ilegale." I-a spus Yoongi, iar pe fața lui Hoseok s-a lăsat. Ultima sa speranță de a fi lângă Yoongi orice s-ar fi întâmplat fusese ruinată.

Yoongi i-a sărutat ușor fruntea.

"Vom fi împreună, oricum se va sfârși cursa. Te voi vizita fără ca el să știe la grădiniță. Va fi micul nostru secret."

"Nu, mommy. Știi foarte clar că nu te vreau pe lângă copii. Nu au nevoie de încă o persoană de la care să învețe chestii negative. În plus, ce te face să crezi că o să mă pierzi?" Hoseok a ridicat în sus o sprânceană, iar Yoongi a chicotit la încercarea iubitului său de a-l trage la răspundere.

"Baby, du-mă spre dormitor și lasă-mă să-ți arăt cât de mult te iubesc." Hoseok  a zâmbit și a luat trupul firav al acestuia în brațele sale și l-a cărat până în dormitorul lor unde l-a așeazat ușor pe pat.

"Mommy ar merita o pedeapsă, nu crezi?" Yoongi l-a împins pe Hoseok sub el și s-a așeazat deasupra lui.

"Mommy avea de gând să te facă să te simți bine, dar se pare că și-a schimbat gândurile acum."

__________

Vreti si continuarea?

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum