Jimin stătea pe patul său mare și bătea cu mingea în perete, deoarece el era un bărbat drăguț care îi respecta pe alții și nu încerca să facă sex cu ei, chiar dacă aceștia nu voiau, sau asta tot încerca Jungkook să-i bage în cap.
Jungkook nu era deloc de acord cu pariul stupid al fratelui său, dar Min având un orgoliu prea mare ca să refuze pariul, l-a acceptat, l-a pierdut și acum stătea cu ochii în soare în timp ce fratele său idiot era un măgar mai rău de obicei.
Byeongkwan era încă supărat pe Jimin de la faza cu 'domnișoară'. Voia să-l facă să-și mănânce cuvintele, dar Sehyoon îl ținea strâns în poala lui.
"Dacă te mai miști atâta, o să te fac să nu mai poți merge o săptămână." A mârâit Wow, când mișcările cenușiului era din ce în ce mai ademenitoare și intime, cu rolul de-al tachina pe acesta.
Hoseok s-a oprit pe loc în fața lor când l-a auzit pe blond vorbind. Doar se ducea la bucătărie ca să bea apă, când a auzit cuvintele lui Sehyoon și s-a oprit. Nu era destul că Jimin îi amenința fundul 24/7, mai trebuia să vină altul?
Byeongkwan a auzit o reputație greoaie și s-a întors către Hoseok unde l-a văzut stând împietrit. S-a dat jos din poala lui Sehyoon, blondul scăpând o înjurătură când fundul iubitului său s-a frecat de erecția sa.
"Bună, Hosoek." A spus cenușiul entuziasmat, iar roșcatul i-a zâmbit. Acesta aflase din bârfele despre proprietatea lui Min, că acesta era foarte drăguț și bun, iar Byeongkwan chiar își dorea un prieten bun și drăguț care nu s-ar duce la poliție să raporteze imediat afacerile sale ilegale. "Sunt Byeongkwan, iar el e Sehyoon, dar poți să ne spui Wowson."
"Nu, nu poți." Byeongkwan nu și-a băgat în seamă iubitul și a început să-l tragă pe Hoseok până în camera lui Jungkook.
"Jungkook are o colecție impresionantă de haine pentru Joon și trebuie să le încerci neapărat sau să i le faci cadou lui Min." A spus cenușiul în timp ce i-a aruncat lui Hoseok o pereche de lenjerie intimă cu o gaură în ea. Brusc simțea cum regreta să trăiască în mediul acela.
_____________
🤧
CITEȘTI
seul drift ||yoonminseok||
Fanfiction"A meritat să fac pariuri cu tine, acum am cele mai neprețuite comori." yoonminseok A.U. #93 în fanfiction - 10.07.2019