treizeci și cinci

324 71 7
                                    

Jimin a ridicat o sprânceană când Hoseok a intrat în casă zgomotos, și-a trântit cheile pe măsuța de cafea și s-a trântit în poala sa. Hoseok și-a scufundat fața în porțiunea de spațiu dintre clavicula și gâtul lui Jimin.

Blondul și-a ridicat mâinile și a început să-i mângâie spatele ușor.

"M-am certat cu Yoongi." A spus Hoseok, acum începând să se simtă un pic vinovat.

"De ce?" A întrebat Jimin și mai curios, deoarece în această situație el devenea cel care era perna de alinare a lui Hoseok și a lui Yoongi.

"Pentru că e un nesimțit!" Jimin a început să râdă ușor.

"Nu cred că e un nesimțit, deoarece dacă ar fi unul n-ar fi gemut când i-am plesnit fundul azi dimineață." Hoseok a scos un oftat puternic, deja regretându-și decizia de a vorbi cu Jimin.

"De ce tot ce spui se rezumă la sex?"

"Deoarece totul se rezumă la sex." A dat nonșalant Jimin din umeri, un mic rânjet începând să se formeze pe fața sa.

"Dar viața unui asexual nu se rezumă la sex!" A încercat să-l facă pe Jimin să tacă, dar blondul nu se lăsa atât de ușor precum voia Hoseok.

"Și un asexual face sex."

"Mori."

"După fundul tău? Oh, baby, papi deja face asta." Hoseok voia să-i spună ceva, dar atunci, Yoongi a intrat cu o cană de cafea în mână în salon.

Brunetul și-a așezat ușor cana de cafea pe măsuța de cafea și l-a aruncat pe jos pe Hoseok, iar apoi s-a urcat în poala lui Jimin.

Lui Jimin îi plăcea tot ce se întâmpla. Îi plăcea să fie dorit de doi masculi extraordinari în același timp. Voia ca cei doi să se comporte astfel în fiecare zi.

"Ce faci?" A întrebat Hoseok, oarecum enervat de acțiunea lui Yoongi.

"Încerc să-l plac pe Jimin." A spus Yoongi semi adormit la pieptul lui Jimin, iar Hoseok a exclamat ceva ce nu se putea înțelege, cel mai degrabă era o înjurătură, și a plecat în camera lor.

Jimin a zâmbit ușor și a început să-i mângâie părul brunet. Hoseok era supărat pe Yoongi, pentru că Yoongi nu-l plăcea pe Jimin.

Jimin a zâmbit și mai larg. Hoseok i-a recunoscut că îl plăcea după ce au făcut sex, iar asta însemna că Yoongi îi va recunoaște că îl place după ce vor face sex, iar Jimin chiar era entuziasmat să facă cât mai curând sex cu Yoongi, deoarece voia ca fantezia lui sexuală sau mai bine spus threesome-ul lui să aibă loc, iar un threesome nu avea cum să fie făcut din doar doi băieți.

Jimin a sărutat ușor vârful capului acestuia, când a realizat că băiatul din brațele sale a adormit. Yoongi era mult mai drăguț când dormea, deoarece era singurul timp când era liniștit, iar limba sa tăioasă nu se mai auzea.

El și Hoseok se completau perfect, iar Jimin era întregul format de ei doi. Iar o relație ca a lor era mai perfectă decât perfectul.

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum