treizeci și nouă

310 68 7
                                    

În noaptea aceasta avea loc o altă cursă, dar de data aceasta Yoongi concura împotriva unui adolescent ce voia să-și plătească chiria și nu știa în ce se băga cu adevărat.

Principalul scop al lui Yoongi în acestă cursă, nu era cel de a câștiga, având în vedere că putea pierde cinci sute de dolari care nu i-ar fi afectat buzunarul în niciun fel. Voia să se simtă mizerabil, voia să se simtă ca Jimin.

Jimin și Hoseok nu veniseră la cursă pe baza unor motive personale, iar Yoongi știa că făceau sex. Când l-a văzut pe Seokjin cum și-a dus mâinile în jos și a strigat 'start', a apăsat accelerația la maxim și nu și-a a luat piciorul de pe ea, până când mașina sa s-a lovit de un jos gard de beton, mașina rostogolindu-se în aer, el neavând centura pusă, zburând din scaunul său prin parbrizul mașinii ce se spărsese.

Nimeni nu încerca să facă nimic, deoarece știau prea bine ce a vrut să facă Min. Dacă Min voia să facă ceva, nimeni nu-l împiedica pe Min să facă acel lucru.

Scopul lui Yoongi a fost să se simtă mizerabil, iar când stătea înșirat pe asfalt în propriul său sânge se simțea mizerabil. A scos un sunet gros îndurerat, iar Seokjin s-a dus rapid spre el pentru a-l verifica.

Tot ce a mai văzut Yoongi înainte să-și piardă conștiința, a fost fața urâtă a lui Seokjin. Seokjin nu avea o față urâtă, dar Yoongi nu voia să recunoască acest lucru.

Yoongi s-a trezit două zile mai târziu într-un pat de spital. A vrut să se ridice în șezut, dar s-a prăbușit la loc pe spate când a simțit cum durerea l-a sfâșiat.

Te aproape sinucizi și te aștepți să nu te doară nimic. Bravo, idiotule.

Yoongi nu și-a mai putut spune jigniri la adresa sa, deoarece Jimin cu o tavă de mâncare și un Hoseok pe urmele lor au intrat în salon.

Blondul nu a părut deloc surprins când l-a văzut treaz pe Yoongi. I-a dat tava lui Hoseok, ce mai avea un pic și plângea de nervi și s-a apropriat de Yoongi.

"Păcat că fața ta este stricată de bandajele astea." A spus Jimin, referindu-se la bandajele ce acopereau rănile de pe fața lui Yoongi. "Dar ce bine că buzele tale sunt intacte." Jimin și-a dus ușor degetul peste ele, iar Yoongi a tremurat ușor sub atingerea acestuia. Când Jimin era gata să-l sărute pe Yoongi, palma roșcatului a făcut contact cu obrazul lui Yoongi, acesta țipând din cauza durerii.

"Cum îți permiți, idiotule,  să te semi omorî!?" A țipat acesta la Yoongi. "Tu știi prin ce m-ai făcut să trec, eu creând că tu ești mort, dar nuu, tu te prefăceai în frumoasa adormită 一"

Hoseok a fost adus la tăcere de buzele lui Jimin. Yoongi a simțit din nou acel sentiment oribil din stomac.

"Trebuie să vorbim calm." A spus ușor Jimin, iar Yoongi s-a simțit și mai mizerabil.

Ai vrut să te simți mizerabil, acum stai și primește mizeralibitafe, idiotule.

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum