Yoongi era la atelier împreună cu Jimin, în timp Hoseok era la grădiniță.
Blondul se uita profund la Yoongi cum repera moturul unui Audi. Un zâmbet tâmp era întipărit pe fața acestuia. Era prins într-o vrajă. Vraja lui Min Yoongi. Când Yoongi a dat cu mâna peste o cheie și a doborât-o pe jos, Jimin a simțit cum respirația i se oprește, deoarece fusta pe care Yoongi o purta s-a ridicat, astfel acesta putând vedea tot ce avea Yoongi de ascuns.
A simțit cum pierde controlul asupra corpului său și și-a lipit mâinile de fundul lui Yoongi.
Brunetul s-a întors în brațele lui Jimin și i-a aruncat în față bucata de material plină de benzină. Jimin s-a ferit de cârpa ce îi amenința fața și părul și l-a urcat pe Yoongi pe capota mașinii.
Brunetul s-a uitat la el, dar când era gata să spună ceva, Jimin și-a lipit buzele de cele ale lui doar pentru câteva secunde, deoarece a coborât cu sărutările pe gâtul acestuia, luându-și tot timpul din lume să alinte pielea albă și dulce a brunetului.
Dacă până acum credea că Hoseok era cel mai dulce lucru pe care l-a gustat vreodată, dar acum, Yoongi devenise gustul lui preferat.
Brunetul și-a dat capul pe spate, astfel dându-i mai multă accesibilitate spre gâtul său.
Nu știa de ce îi plăceau atingerile lui Jimin. Nu știa de ce îl lăsa să se atingă. Dar îi plăcea și nu voia să-l facă să se oprească. Îi plăcea cum degetele lui Jimin îi atingeau ușor corpul. Îi plăcea cum buzele lui Jimin se simțeau pe pielea lui caldă. Îi plăcea.
În acel moment, în fața ochilor a văzut chipul lui Hoseok. L-a împins pe Jimin de pe el și a început să își șteargă cu mâneca bluzei pe care o purta buzele. Jimin a scos un sunet enervant.
Blondul și-a dus din nou mâinile pe obrajii lui Yoongi, dar acesta i le-a plesnit.
Totul până la Hoseok. Hoseok era limita lui Yoongi. Yoongi nu avea de gând să facă aceeași greșeală ca și Hoseok. Nu avea de gând să cadă atât de ușor pradă farmecelor lui Jimi. Nu avea de gând să-i facă pe plac.
Voia să reziste. Voia să reziste pentru Hoseok, să fie el rezistent pentru amândoi. Trebuia să vină cu o idee pentru a se scăpa atât pe el cât și pe Hoseok din ghiarele lui Jimin.
Jimin nu trebuia să fie implicat niciodată în viețile lor. Totul era perfect și plin de iubire, până când a venit Jimin și a adus numai durere.
Nu avea cum să nege că atingerile lui Jimin nu se simțeau bine, dar chiar și așa, el nu avea niciun viitor împreună cu Jimin.
Trecutul, prezentul și viitorul lui era Hoseok și nu avea de gând să schimbe asta.
Dar Jimin avea cu totul și cu totul alte planuri. Avea de gând să-l facă pe Yoongi să-l implore să-l atingă, pentru că până la urmă, Min a ajuns proprietatea sa.
CITEȘTI
seul drift ||yoonminseok||
Fanfiction"A meritat să fac pariuri cu tine, acum am cele mai neprețuite comori." yoonminseok A.U. #93 în fanfiction - 10.07.2019