Yoongi era întins pe pieptul lui Jimin, uitându-se la tavanul deasupra capului său. Era liniștit. Respirația sa caldă se lovea de cea a lui Jimin.
"Credeam că ești mai rezistent." L-a tachinat Yoongi pe Jimin în legătura greoaie a acestuia.
"Sunt, doar că n-am mai făcut sex de când ai venit tu." Yoongi s-a bonsuflat la pieptul acestuia. Mâna lui Jimin a coborât până la fundul acestuia gol și l-a mângâiat ușor.
"Sper că mâine să nu regreți nimic." Se putea auzi tristețea în vocea lui Jimin. Nu voia ca Yoongi să se trezească a doua zi și să regrete tot ce s-a întâmplat între ei în acea noapte. Să regrete sărutările lor, atigerile lor, totul.
Buzele lui Yoongi le-au prins pe cele ale lui Jimin într-un sărut scurt, iar apoi l-a privit adânc în ochii. "Nu voi regreta nimic, deoarece fac asta pentru Hoseok." Jimin a simțit cum i se face rău.
L-a dat jos pe Yoongi de pe el și a plecat din camera lor, nevrând să mai stea în compania brunetului.
Se simțea folosit, deoarece chiar era folosit.
S-a așezat pe canapea fără să i mai pese că era complet dezbrăcat. Hoseok a intrat în casă, iar când a văzut fața lui Jimin a înțeles imediat ce s-a întâmplat.
Yoongi putea fi un nesimțit uneori, dae uneori putea întrece orice limită a nesimțirii.
Hoseok l-a sărutat ușor pe Jimin, blondul apucându-i fundul în mâna sa cea mare, roșcatul gemând deasupra buzelor lor.
Exact când mâinile lui Jimin voiau să intre în pantalonii lui Hoseok pentru a se ocupa de erecția acestuia ce se formase din cauza imaginii erotice în care Jimin se afla pe canapea, ușa dormitorului lor s-a deschis, iar Yoongi a intrat în salon.
Jimin s-a despărțit de Hoseok imediat ce l-a auzit pe brunet și și-a întors capul în direcția opusă acestuia, nevrând să facă un contact vizual din greșeală cu acesta.
Yoongi i-a privit urât, dar și-a continuat drumul fără să comenteze ceva până în bucătărie pentru a avea un pahar cu apă.
"Camera lui Jungkook, papi." A șoptit Hoseok ademenitor în urechea lui Jimin, știind că Jungkook nu mai venea la apartamentul lor, deoarece se certase foarte urât cu Jimin, astfel cămara sa rămânând fără stăpân.
Jimin l-a luat pe Hoseok în brațele sale și a inițiat un alt sărut fierbinte ce a ținut până când au intrat în camera lui Jungkook, acolo unde a început altul.
Yoongi a ascultat toată noaptea la ușa lor. Se simțea rănit, tradat, folosit, dar și-o merita, deoarece și el făcuse la fel cu Jimin.
De fiecare dată când îl auzea pe Hoseok cum îi gemea numele lui Jimin, simțea cum înnebunește, dar și-o merita. Și-o merita cu vârf și îndesat.
Hoseok știa prea bine că Yoongi era la ușă, deoarece îl știa prea bine, și spera că poate așa să-și învețe lecția. Lecția de a respecta integritatea celor din jur, deoarece Jimin a respectat acest lucru, chiar și cu pariul lui, deoarece el nu i-a folosit.
Min Yoongi, pregătește-te de furtună.
____________
Fara smut, deoarece nu ma simt in stare
CITEȘTI
seul drift ||yoonminseok||
Fanfiction"A meritat să fac pariuri cu tine, acum am cele mai neprețuite comori." yoonminseok A.U. #93 în fanfiction - 10.07.2019