cincisprezece

343 74 18
                                    

Jimin și-a deschis laptopul și a băgat în bară pagina de pornografie. A intrat pe Google și a căutat 'cum să cucerești un fund dacă ai un corp de zeu', dar nu a primit nicio răspuns. A făcut o poză la ecran și i-a trimis-o lui Jungkook.

Cum să cucerești pe cineva, idiotule

seen at 03:12

Jimin a căutat imediat ce i-a trimis Jungkook, dar n-a găsit nimic din nou. A făcut o altă poză la ecran și i-a trimis-o lui Jungkook.

Nu mai trebuia să scrii 'idiotule', idiotule

Seen at 03:14

Jimin a șters acel cuvânt și a înjurat fericit când pe pagina au început să-i arate site-uri care îți dădeau ponturi pentru a face pe cineva să te placă.

"Fiecărei femeie îi plac glumele sexuale." A citit acesta, iar apoi a dat negativ din cap. "Asta nu merge la Hoseok. Asta i se potrivește lui Jason. Mă întreb cu ce glumă l-a cucerit Wow, că nu are niciun organ bine evidențiat." A murmurat pentru el în timp ce dădea în josul paginii.

A pus mâna pe telefon, iar de data aceasta l-a sunat pe fratele său, nu i-a mai dat mesaj. Și-a auzit fratele cum l-a înjurat. A așteptat până când aceasta s-a potolit, la fel și plânsetele lui Namjoon ce îl implora să-l atingă.

"Jungkook, vreau bomboane cu rom, cel mai tare vin, flori din ălea drăguțe care nu au gândaci pe ele și o rezervare la un restaurant și o cameră de hotel pentru mâine noapte." A început Jimin să enumere lista lucrurilor pe care ar fi vrut să le încerce cu Hoseok pentru a-l cucerii. "Cătușele, lubrifiantul și dantela le cumpăr eu, deci ar trebui să-mi mulțumești pentru că nu te pun să faci totul." Jungkook i-a închis telefonul în nas fiind sătul de câte ori blondul i-a întrerupt noaptea sa cu Namjoon.

Și-a apropiat buzele de cele ale movuliului și l-a sărutat ușor.

"Papi o să te facă să te simți atât de bine." A gemut Jungkook în urechea lui Namjoon în timp ce un deget de-al său se afla la intrarea lui.

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum