douăzeci și trei

327 71 18
                                    

Hosoek a rămas mască când a văzut priveliștea de pe acoperișul clădirii. Era un peisaj pe care nu l-a mai văzut niciodată.

A scos un sunet dezabrobator când a simțit cum mâna lui Jimin i-a dat drumul mâinii sale. A simțit cum frigul îl înconjoară, așa că și-a băgat mâinile în buzunare. Jimin s-a dus și a dat o parte o placă de beton și a scos de sub ea o pătură mare și pufoasă pe care a așeazat-o pe jos lângă perete.

S-a pus pe ea și a bătut cu mâna lângă spațiul de lângă el, iar Hoseok nu a mai așteptat nimic și s-a așeazat lângă Jimin. Blondul și-a înfășurat o mână în jurul roșcatului, trăgându-l lângă el, Hoseok fiind fericit de căldură pe care corpul lui Jimin o emana.

Acesta s-a făcut confortabil sub atingerea sa și și-a închis ochii. A avut o zi grea la grădiniță, mai ales după vizita celor doi, deoarece doi copii au început să se bată cu mâncare.

"Ești prima persoană pe care o aduc aici." A spus Jimin, pieptul său vibrând cu fiecare cuvânt pe care îl rostea. Hoseok și-a deschis ochii și l-a privit cuprins de farmecul acestuia și de farmecul creat de către acea atmosferă.

"Mereu am știut că e ceva special la tine, Jung Hoseok, și cred că și de asta te-am vrut atât de mult." A spus acesta jucându-se cu părul lui, Hoseok simțindu-se bine sub atingerea lui. "Știu că ți-am cauzat multă durere, dar vreau o șansă. Vreau o șansă adevărată ca să-ți pot arăta cine e Park Jimin de fapt."

Hoseok l-a privit pe acesta profund.

"Ți-am acordat o șansă din momentul în care am intrat în mașina ta, doar că tu nu ai știut cum să te folosești de ea."

"Ești prea bun pentru mine." Hosoek a chicotit.

"Știu, asta mi-a spus și mommy." Iar pentru prima dată Jimin nu a simțit cum o i-a razna când roșcatul a pomenit ceva de Yoongi.

"Lasă-mă să-ți arăt cine sunt eu de fapt." A spus Jimin și s-a apropiat de Hoseok pentru a-și uni buzele cu ale lui, dar Hoseok l-a împins. "M-ai bine povestește-mi." Blondul a aprobat scurt din cap, înțelegând mesajul roșcatului.

"M-am născut în Busan. Jungkook e fratele meu. Părinții noștri nu au fost cei mai buni părinți din lume. Mama era o târfă, iar tata era un alcoolic. Aveam doar șaisprezece ani când am simțit gustul vitezei, așa că am început să concurez la diferite curse ilegale din Busan pentru a câștiga bani și astfel să scap din locul ăla blestemat împreună cu Jungkook." Lacrimi au început să curgă pe obraji acestuia, iar Hoseok a simțit cum o piatră s-a așeazat pe inima sa. "Locul ăsta l-am descoperit când am aflat că mama și tata au murit și au lăsat o grămadă de datorii pe care trebuiam să le plătesc. Am început să concurez din nou, deoarece Jungkook tocmai ce intrase la facultate și nu voiam să renunțe și el la visul lui. L-am cunoscut apoi pe Jackson care pleca în America la iubitul său Mark, așa că i-am preluat afecarea cu cursele. De atunci am început să devin Chris și m-am oprit din a mai fi Park Jimin."

Hoseok și-a așeazat buzele peste cele ale lui Jimin, iar când blondul nu a făcut ceva, a început să și le miște ușor, Jimin prinzând curaj.

Pentru prima dată, Hoseok nu simțea sentimentul de vinovăție când era în preajma lui Jimin. Se simțea corect.

___________

Jimin începe sa fie mai moale🤧

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jimin începe sa fie mai moale🤧

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum