Jimin și Yoongi au venit la Hoseok pentru prânz, deoarece în acea seară cei doi ar fi fost ocupați cu o nouă comandă și nu i vor putea aforda atât de multă atenție lui Hoseok.
Yoongi se chinuia să-și înfingă furculița în ciuperca sa. Nu era învățat să mănânce cu furculița cu mâna stângă, dar era cea mai bună soluție de a fi hrănit corespunzător, deoarece bețișoarele și mâna sa stângă nu făceau o pereche prea bună.
Jimin s-a uitat la Yoongi și i-a băgat pe neașteptate ciuperca care se afla în bețișoarele sale de unică folosință.
Brunetul a scos un sunet plăcut când delicioasa ciupercă a făcut contact cu papilele sale gustative ce avea nevoie de atenție.
Un bătut mic s-a auzit la ușă, iar Hoseok s-a ridicat enervat din poala lui Yoongi și s-a dus la ușă ca să vadă cine îi întrerupea cina.
"Domnule Kim, mă bubur să vă văd." A ciripit Hoseok când a văzut bărbatul drăguț din fața sa. Față de soția lui enervantă, aceasta chiar putea fi numit om.
"Domnule Jung, îmi cer iertare că este atât din scurt, dar programarea lui Jinjin la denstist s-a modificat pe ultima sută de metri și 一 "
"Nu este nimic, puteți să-l luați pe Jinjin și să-l păstrați acasă pentru restul zilei, dar trebuie să aduceți o scutire la asistenta grădiniței." A zâmbit roșcatul, iar apoi a mângâiat capul lui Jinjin ce se ascundea după piciorul tatălui său înalt în speranța că nu va fi văzut.
"Mulțumesc pentru înțelegere, domnule Jung, și voiam să vă invit la cină asta dacă iubitul dumneavoastră este de acord și iubitul dumneavoastră și să-mi cer iertare pentru purtarea soției mele."
"Iubiților. Am doi iubiți, nu unul și mi-ar face plăcere să particip la o cină de-a dumneavoastră." Hoseok i-a zâmbit cald, iar domnul Kim a făcut și el același lucru.
"Pot să vă însoțească și iubiții dumneavoastră, asta numai dacă pot să ni se alăture mâine seară la ora opt."
"Desigur că pot." A zâmbit Hoseok, iar după ce a făcut o plecăciune scurtă în fața băiatului și a bătut palma cu Jinjin, a intrat în sala sa de curs.
Și-a scos ușor telefonul și le-a făcut o fotografie lui Jimin și Yoongi care practic își mâncau fețele cu patos.
Yoongi s-a înecat ușor și s-a îndepărtat de fața lui Jimin, în timp ce blondul a scos un sunet de frustare.
Nu a mai făcut sex de peste o săptămână, iar acest lucru își putea foarte mult amprenta asupra lui.
Hoseok s-a apropiat de ei și și-a pus mâinile pe catedra sa.
"Dacă mâine mergeți cu mine la o cină importată, o să fac sex cu tine, Jimin, iar ție, Yoongi, o să-ți cumpăr perna aia de dormit pe care ți-o dorești."
"Contează pe noi." Au spus cei doi la unison, iar Hoseok și-a lipit pe rând buzele de ale lor.
"Asta-i mommy a mea și papi al meu."
"Asta a sunat extra gay." A mormăit Yoongi rușinat, obrajii săi fiind roșii.
"Tu ești extra gay. Îți place și fundul și penisul."
"Vă urăsc."
CITEȘTI
seul drift ||yoonminseok||
Fanfiction"A meritat să fac pariuri cu tine, acum am cele mai neprețuite comori." yoonminseok A.U. #93 în fanfiction - 10.07.2019