patruzeci și patru

326 69 17
                                    

"Al tău." Minho s-a îndepărtat de soția sa și a eliberat-o din strânsoarea sa. A bătut ușor umărul lui Jimin.

"Fă ce vrei cu ea. Ea numai e soția mea." I-a spus Minho, iar apoi și-a liat fiul din brațele lui Hoseok, iar apoi și-a părăsit casa într-un vârtej, vrând să nu-i mai ofere un mediu atât de violent fiului său. Nu-i mai păsa ce se întâmpla cu Jennie, chiar dacă știa cât de mult Jinjin o iubește și că femeia era mama lui Jinjin, deoarece i-au trebuit mai bine de șapte ani să descopere cine era fu adevărat.

Jimin tot ce făcea era să clipească și să se uite la Jennie. O ura. O ura mai mult decât înainte. Văzuse cu ochii săi testul de sarcină pozitiv, iar dacă Jinjin era a lui Minho, înseamna că copilul lui murise. Fusese omorât de persoana din fața lui.

"Criminalo!" A țipat Jimin la ea și i-a apucat părul blond și urât în mâna sa și a trântit-o pe jos.

Când era gata să o ridice, Hoseok l-a dat la o parte de pe ea și l-a ținut strâns la pieptul lui.

"Jimin, hai să plecăm, un jeg ca ea nu merită nici să o atingi." Blondul s-a uitat în ochii roșcatului și i-a sărutat ușor fruntea, iar apoi s-a dus să-l ridice pe Yoongi pentru a putea pleca pentru totdeauna din casa aia nenorocită.

Hoseok s-a asigurat că Jimin și Yoongi au părăsit casa, când s-a aplecat asupra lui Jennie.

"Ești o rușine până și la adresa homofobilor." A spus, iar apoi s-a dus spre mașina lor, unde cei doi iubiți ai lor deja îi așteptau.

Când a urcat în mașină, Yoongi dormea ușor pe bancheta din spate, iar Jimin strângea puternic volanul mașinii. Blondul s-a liniștit imediat sub atingerea pe braț al lui Hoseok.

"Sunt aici cu tine. Yoongi e aici cu tine. Te iubim și te prețuim,  iar asta e tot ce contează. Eu și Yoongi contăm, nu o târfă de proastă calitate."

"Au existat și târfe de înaltă calitate?" Jimin a întrebat, ridicându-și în sus o sprânceană, uitând despre tot ce s-a întâmplat.

"Cred că Yoongi se încadrează destul de bine aici." A spus Hoseok cu un mic zâmbet pe față, iar Jimin a încercat să-și oprească râsul. Din spatele mașinii s-a auzit un mârâit.

"Dacă te-aș putea strânge de gât cu o mână, aș face-o cu cea mai mare plăcere, Jung Hoseok."

"Și eu te iubesc, mommy." A spus roșcatul pe un ton dulce, dar Yoongi nu a mai spus nimic, iar Hoseok era bucuros din această cauză.

Știa că Yoongi se lăsa moale numai din cauză că Jimin era acolo, iar când Jimin era prin preajma, partea dominantă a lui Yoongi nu mai era așa cum era de obicei.

Jimin îl înmuia pe Yoongi, iar Hoseok era fericit, deoarece asta înseamna numai un singur lucru: Yoongi începea să-l iubească pe Jimin.

______________

trădătorilor, TRĂDĂTORILOR CE SUNTETI

cand v am intrebat daca vreti ca yms sa aiba copii, mai putin doi dintre voi mi-ați spus ca nu vreti, iar acum când v-am întrebat daca vreti ca Jinjin sa fie al lui jimin, majoritatea ati spus ca vreti sa fie a lui minho

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum