Yoongi și Jimin se plimbau pe marginea unui rău, neoferind prea multă atenție celuilalt. Mâinile lor ce se legănau ușor pe lângă corpurile lor se atingeau din când în când.
În ultima săptămână au petrecut foarte mult timp împreună, Hoseok aproape fiind nebăgat în seamă de cei doi. În ciuda timpului petrecut, Yoongi încă nu simțea nimic pentru Jimin.
Jimin era doar un pește dintr-o baltă cu pești. Nu avea nimic ieșit din comun. Fiorii de pe șina spinării lui erau prea ușori pentru a-i simți, astfel dând vina pe amorțerile de mușchi și nu pe sentimentele sale ce erau scufundate adânc în emoțiile inimii sale.
Yoongi s-a așezat pe el pe iarba umedă exact ca Jimin. Blondul a scos un chicit slab când l-a văzut cum tremura din cauza temperaturii scăzute și l-a pus în poala sa, băgându-l pe Yoongi în geaca sa groasă și largă și a închis fermoarul, astfel cei doi fiind lipiți unul de celălalt.
Yoongi s-a scufundat în căldura lui Jimin, iar exact când era pe punctul de a dormi, a auzit vocea subțire a lui Jimin.
Ceva la acea voce era misterios pentru Yoongi, deoarece Jimin arăta cum arăta, iar vocea lui era complet opusul fizicului său, și știa că dacă l-ar fi întrebat pe Hoseok, aceasta i-ar fi spus că vocea lui seamănă exact cu sufletului său, dar el nu a văzut încă sufletul lui Jimin, deci nu putea trage nicio concluzie pripită.
"Este prima dată în șapte ani când simt că din nou iubirea. Nopțile și zilele petrecute cu voi m-au făcut să cred că nu tot timpul totul e oribil. Am avut o viață plină de rahat cu doi părinți alcoolici și abuzivi, iar apoi când am descoperit-o pe ea, am descoperit o altă persoană care mi-a distrus viața, care m-a făcut să-mi regret prima dragoste, care m-a folosit." Yoongi asculta totul cu atenție. Își dădea seama după durerea din glasul lui Jimin că tot ce spunea era adevărat. Acela era adevăratul Jimin. Acel Jimin de care avea să se îndrăgostească la fel cum făcuse și Hoseok.
Știa că Hoseok îl iubea pe Jimin și nu doar îl plăcea, deoarece se uita mereu la blond exact cum se uita și la el, de parcă blondul era noul univers al lui.
Yoongi și Jimin erau universul lui.
Jimin frecat nasul de ceafa lui Yoongi și i-a inspirat parfumul floral, astfel mai liniștindu-s puțin.
"Dar cu voi am ajuns să simt din nou aceleași sentimente. Vreau să mă conving că nu voi avea niciun regret cu voi." Yoongi s-a întors greu cu fața spre Jimin, din cauza gecii, dar s-a meritat efortul.
L-a primit adânc în ochi, iar următoarea acțiune i-a luat prin surprindere pe amândoi.
Yoongi și-a apropriat buzele de cele ale lui Jimin și i le-a sărutat preț de câteva secunde, iar apoi s-a retras și l-a privit cu un zâmbet mic fiind pe buzele sale.
"Îți promit că nu vei regreta nimic, Park Jimin."
CITEȘTI
seul drift ||yoonminseok||
Fanfiction"A meritat să fac pariuri cu tine, acum am cele mai neprețuite comori." yoonminseok A.U. #93 în fanfiction - 10.07.2019