"Ești un om oribil, Yoongi, un manipulator, m-ai folosit." Fața lui Yoongi a căzut. Acele cuvinte din gura lui Jimin îl dureau mai mult decât rănile care și le-a făcut el cu mâna lui. Jimin a zâmbit, iar inima sfâșiată a lui Yoongi a simțit cu începe din nou să funcționeze normal. Acel zâmbet îl speria oarecum pe Yoongi, deoarece nu știa la ce să se aștepte, dar în același timp în calma într-o mică măsură. "Dar chiar și așa nu te pot urî." Jimin s-a așezat pe patul lui Yoongi și i-a apucat mâna. "L-am vrut pe Hoseok, după ce l-am primit n-am putut să mă plâng de caracterul lui, așa și cu tine, când te-am dorit și ți-am propus pariul mi-am asumat riscurile ca tu să fii cel mai mare nesimțit."
"Și chiar așa ești, mommy." A murmurat Hoseok ușor, Jimin prizându-i mâna ușor și zâmbindu-i.
"Vreau să-ți mai ofer o șansă, exact așa cum mie mi s-a mai oferit o șansă la fericire." Yoongi a încercat să-i zâmbească ușor, dar fața s-a strâmbat de durere, deoarece avea o mare zgârietură pe obraz. Jimin i-a sărutat ușor fruntea și i-a părăsit camara de spital, dar nu înainte să preseze un sărut pe buzele moi ale lui Hoseok.
"Ești cel mai mare idiot, Min Yoongi!" A țipat Hoseok la el, iar dacă brunetul ar fi putut chicoti fără să simtă vreo durere ar fi făcut-o. "Te urăsc atât de mult, Min Yoongi!" Yoongi l-a privit cu niște ochii dulci, știind unde se îndrepta toată situația. "Ești atât de ah!" A urlat Hoseok pentru ultima dată la Yoongi, iar apoi și-a lipit buzele agresiv de cele ale lui Yoongi.
Niciunul dintre ei nu și-a mișcat buzele, deoarece dacă ar fi făcut acest lucru, ar fi distrus toată pacea ce se formase între ei.
"Ai noroc că te iubesc." A mormăit Hoseok peste buzele acestuia, iar apoi s-a îndepărtat de el. "Dacă nu ai fi într-un pat de spital pe jumătate mort, jur că ți-aș zbura fundul ăla atât de departe, încât nici măcar Google nu te-ar putea găsi."
"Dar inima ta m-ar putea găsi oriunde." A spus moale Yoongi, iar privirea lui Hoseok s-a înmuiat pentru o clipă, dar apoi a devenit din nou un vulcan.
"Nu-ți întrece limitele, Min Yoongi, deoarece canapelei îi e dor de tine!" Yoongi s-a uitat la Hoseok preț de câteva minute.
Știa că sub acel strat dur ce tot țipa la el că e un idiot și îi spunea numele agresiv, se afla Hoseok al lui care suferea de atenție și voia să petreacă cât mai mult timp cu Yoongi, îmbătându-l în dragostea și atenția sa.
L-a tras pe Hoseok de gulerul cămășii cu mâna pe care nu o avea în ghips și și-a lipit buzele de cele ale acestuia.
"Și eu te iubesc, baby boy."
___________
Mai am de lucrat la relația yoonmin si trecutul lui jimin si cartea asta e pe sfârșite
In plus, pe cine urati mai mult dintre jooe, jennie si lisa
CITEȘTI
seul drift ||yoonminseok||
Fanfiction"A meritat să fac pariuri cu tine, acum am cele mai neprețuite comori." yoonminseok A.U. #93 în fanfiction - 10.07.2019