patru

383 82 10
                                    

"Hyung, ce dor mi-a fost de tine." A spus Jungkook și l-a ridicat pe Hoseok în brațele sale, astfel bruentul primind un mârâit de la Yoongi.

"Ia-ți labele de pe ce e al meu, Jk." Jungkook și-a dat ochii peste cap. Mereu trebuia să fie Yoongi și posesivitatea sa, care îl irita la maxim. Trebuia odată pentru totdeauna Yoongi să înțeleagă că Hoseok reprezenta doar un prieten foarte bun, atât de bun încât îl considera fratele pe care nu l-a avut, în plus el avea un iubit, iar unul îi era de ajuns, nu avea nevoie de mai mulți sau multe precum fratele său, Jimin.

"Îmi cer scuze, Kookie." A spus încet Hoseok și și-a luat mâinile din jurul lui Jungkook și s-a dus la Yoongi care era aplecat asupra capotei deschise a mașinii sale. Și-a înfășurat mâinile în jurul taliei acestuia și și-a așeazat capul pe umărul acestuia. Un sentiment de gelozie se crease în burtica sa, deoarece Yoongi purta o fustă foarte scurtă ce lăsa la vedere lenjeria sa și o parte mare din fundul lui perfect.

Nu voia ca nimeni să-l vadă așa pe Yoongi, deoarece brunetul era doar al lui și numai al lui, iar el era numai al lui Yoongi și doar al lui Yoongi.

"Drăguți chiloți, Min!" A țipat din cealaltă parte a atelierului Sehun ce își schimba roțile la mașină.

"Mersi, Oh, i-am luat după ce am făcut sex cu Baekhyun!" I-a răspuns Yoongi, iar Hoseok a început să tremure. Știa că Yoongi nu l-a înșelat cu nimeni și că nu s-a culcat cu altcineva înafară de el, dar îl durea de fiecare dată când auzea astfel de chestii, dar până la urmă aceasta era lumea în care trăiau, și și-au asumat riscurile acestea când au intrat în această lume.

Privirea lui Sehun s-a întunecat și și-a trântit de pământ cheia. Chanyeol l-a împins la o parte.

"De data asta mă ocup eu, Hunnie." A spus Chanyeol și s-a îndreptat înspre Yoongi. Asta era ultima dată când Min avea de gând să-l bage pe iubitul lor la mijloc și va avea grijă să facă acest lucru.

___________

Exact, chanbaekhun

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum