douăzeci și cinci

333 64 11
                                    

Jimin și Hosoek se sărutau pasionat pe pătura pufoasă pe acoperiș. Amândoi erau complet dezbrăcați, atmosfera sexuală dintre ei fiind la o densitate maximă. Erau pierduți în lumea lor.

Când Jimin a îndepărtat fesele de culoarea caramelului ale lui Hoseok, pentru a-i vedea comoara pe care o deținea roșcatul, mari stropi de ploaie au început să cadă asupra corpurile lor. Jimin a luat toate hainele de pe jos și l-a pus pe Hoseok pe umărul lui și a început să alerge pe scări. Nimic nu-l putea opri, iar când spun nimic, chiar nimic nu-l putea opri din a face sex.

A deschis ușa de la mașină și l-a aruncat pe Hoseok pe bancheta din spate și a dat jos scaunele, altfel făcând rost de o mare porțiune de spațiu.

A închis ușa în urma lui și a început să se joace cu sfârcurile lui Hoseok întărite, cealaltă mâna a lui pipăind intrarea acestuia. I-a prins sfârcul între dinții lui și a început să-l lingă și să-l muște ușor, făcându-l pe Hoseok și mai erect decât era.

"Papi!" A urlat Hoseok, iar Jimin a mai plesnit încă o dată fundul acestuia, fundul acestuia tremurând ușor sub atingerea sa.

"Pun pariu că Min a abuzat de fundulețul ăsta." A mârâit Jimin, simțind cum gelozia îl lovește.

"Nu, papi, doar tu!" A spus Hoseok, iar imediat după ce a spus acele cuvinte Jimin l-a penetrat puternic cu un deget, făcându-l pe Hoseok să se îneacă cu propria salivă.

A început să își miște din ce în ce mai rapid degetul în Hoseok, roșcatul începând să dea semne că îi plăcea. Pereții interiori ai lui Hoseok se încleștau puternic în jurul degetului plin de salivă a lui Jimin. Blondul nu a avut lubrifiant la el, așa că a trebuit să-și folosească propria salivă, dar nu se plângea, deoarece saliva sa în Hoseok făcea totul mult mai sexy.

Când Hoseok a avut trei degete în el, a început să geamă mult mai puternic, totul fiind mult mai plăcut. Jimin a zâmbit în sinea sa și și-a scos degetele, Hoseok scoțând un sunet de protest, deoarece a pierdut caldura din interiorul său.

Jimin și-a apucat membrul și l-a așezat la întrarea lui Jimin, iar apoi la penetrat puternic, lovindu-i direct prostata. Iubea să fie primul care se afla în Hoseok. Acest lucru îi oferea o satisfacție enormă. O satisfacție pe care o iubea la nebunie.

Toată fața lui Jimin era îndurerată, deoarece Jimin era chiar foarte mare, iar pentru fundul lui virgin era prea mult de luat.

Roșcatul și-a înfipt unghiile în spatele lui Jimin, blondul mârâind ușor, deoarece îi plăcea ca partenerii lui să-i lase urme în timpul sexului, iar acum că Hoseok era cel care îi lăsa semne, iubea acest lucru. Iubea orice la Hoseok.

Hoseok a venit în scurt timp pe pieptul său. Jimin s-a simțit nevoit să iasă din el, deoarece nu voia să-l stimuleze și mai mult, astfel rămânând cu o erecție dureroasă.

Hoseok s-a întors, astfel încât avea în față penisul lui Jimin și a început să-l sugă cu pricepere, lingându-l de la vârf până la bază.

Jimin și-a dat curând drumul în gura lui, Hoseok înghițând tot lichidul sărat.

"Min te-a învățat bine, pisoi." A spus Jimin, după ce Jimin i-a dat drumul la penis.

Hoseok i-a zâmbit ușor și și-a închis ochii extenuat. Jimin a deschis portiera mașinii și a scos de acolo niște șervețele și a început să-l curețe.

"Cel mai bun sex." A spus Jimin și s-a îmbrăcat. Era mai fericit decât niciodată.

____________

Oops

Nu a fost ideea mea ca Hoseok sa si piardă virginitatea fundului în mașină

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum