Mai era o săptămână până la nunta lor, iar totul era pregătit. În loc de verighete sau de alte bijuterii ieftine, Jimin a ales să le dea fiecărui dintre aceștia câte o cheie de la unul dintre bebelușii săi. Chiar dacă Hoseok nu avea permis ca să-și conducă mașina pe care Jimin i-a dat-o, Yoongi a decis să facă o cursă prin pădure după ce tocmai a plouat pentru a o testa.
Jimin aproape a făcut un infrat două ore mai târziu când Yoongi s-a întors cu mașina plină de noroi. Mașina albă a lui Jimin era plină de noroi.
O fi fost Yoongi viitorul lui soț, dar chiar și așa putea să-l strângă de gât cu cea mai mare plăcere pentru ca i-a distrus mașina preferată.
Au fost nevoie de trei bărbați ca să-i desparte unul de celălalt.
Jimin încă nu trecuse peste faza cu mașina sa și cauta mereu motive pentru a se certa cu Yoongi. Voia să-l enerveze la fel de mult cum Yoongi l-a enervat pe el, dar nu prea avea cum să-l enerveze, Yoongi fiind mereu calm, singurul care se enerva din cauza certurilor lor era Hoseok.
De data această, Yoongi și Jimin se certau din nou, dar de data asta nu era o ceartă plănuită.
"Vom merge în luna de miere în Hawaii!"
"Mergem în luna de miere în Tokyo și punct!"
Hoseok se uita la ei obosit.
"Fiți și voi mafioții care ziceți că sunteți și duceți-vă și rezolvați-vă problemele cu o cursă nenorocită de mașini!" Hoseok a aruncat cu telecomanda din mâna sa în ei, iar apoi s-a dus în camera lor, trântind ușa după el.
"Sunt șocat. Hoseok poate să fie și dominant." Yoongi s-a uitat urât la Jimin, iar apoi s-a pus în poala lui, zâmbindu-i ușor.
"Ce zici să face o cursă?" A întrebat Yoongi, șoldurile lui mușcându-se pe coapsele lui Jimin în mișcări circulare. Jimin i le-a prins puternic, unghiile sale intrând în carnea acestuia.
"Și ce propui, pisoi?" A întrebat Jimin, ridicându-și în sus o sprânceană. Yoongi și-a mușcat buza de jos, iar apoi i-a zâmbit.
"Dacă eu căștig mergem în Hawaii, iar dacă tu câștigi cursa, mergem în Tokyo și te las să faci sex cu mine pe altar."
Privirea lui Jimin s-a întunecat.
"Pariu acceptat, pisoi."
Cei doi au început să alerge pe scările complexului de apartemente ca să poată ajunge cât mai repede la mașinile lor.
Când Yoongi a ajuns în fața capotei sale, Jimin l-a prins de umeri și l-a trântit de capotă și i-a prins fundul puternic între degetele sale, buzele sale fiind într-un sărut.
"Te iubesc, pisoi."
"Și eu te iubesc, daddy." A gemut Yoongi când Jimin i-a mușcat ușor lonul urechii.
"Daddy, cine ajunge primul la aeroport în parcarea din spate, câștigă."
"Pregătește-te să pierzi, pisoi."
Cei doi s-au urcat în mașină și au pornit motoarele, fiecare dintre ele scoțând câte un sunet puternic.
Trei.
Doi.
Unu.
Cursa a început.
_________________
Cum cartea asta e opusul la orice inseamna romantism, am decis sa fac un sfârșit pe merite
Vreau sa va multumesc pentru tot sprijinul pe care mi l-ati oferit pe parcursul acestei cărți♡♡♡va ador mai mult decat ieri, dar mai putun decat maine♡♡♡♡♡♡♡
Sper ca daca sunteti interesati sa va duceți sa trageti cate o privire si la aceasta carte
CITEȘTI
seul drift ||yoonminseok||
Fanfiction"A meritat să fac pariuri cu tine, acum am cele mai neprețuite comori." yoonminseok A.U. #93 în fanfiction - 10.07.2019