Primul lucru care l-a simțit a doua zi dimineață Hoseok, au fost două brațe călduroase în jurul lui. Și-a frecat ușor ochii, iar când a vrut să țipe la Jimin să-i dea drumul, a văzut brațele de care i-a fost dor. S-a învârtit în locul său, astfel fața sa ajungând la același nivel cu fața brunetului.
Și-a pus mâna pe fața lui Yoongi și a început să-i mângâie ușor chipul, vrând să se asigure că Yoongi chiar îl ținea în brațele lui.
Brunetul a început să se trezească când a auzit suspinele de fericire ale lui Hoseok. Un mârâit a scăpat printre buzele sale, iar Hoseok s-a oprit instant din orice făcea.
Yoongi și-a dus mâna prin părul moale al roșcatului, iar cu cealaltă i-a șters lacrimile.
"Doar nu credeai să scapi atât de ușor de mine, Jung Hoseok!?" L-a cercetat Yoongi pe roșcat, iar Jimin a mormăit ceva în somn și a prins mai bine fundul mare a lui Yoongi în somn. Brunetul a scăpat un mârâit răgușit, acest lucru făcându-l pe Hoseok să se întărească.
"De ce?" A întrebat acesta, încercând să-și ignore erecția ce devenea dureroasă.
"Sunt supărat pe tine, Hoseok, și nu te voi ierta atât de ușor, dar în același timp te și iubesc." Yoongi a început să-și frece capul de fruntea lui Hoseok.
Era enervat, deoarece și Jimin era în pat cu ei, mai ales că acesta îi strângea fundul puternic. Acum nu mai era atât de supărat că Hoseok făcuse sex cu Jimin, deoarece nici măcar el nu putea să scape de sub atingerea lui.
"Și eu te iubesc, mommy." A spus Hoseok încet, iar Jimin a scos un sunet enervant.
"Dar cu mine cum rămâne?" A întrebat acesta, mâna sa îndreptându-se spre penisul lui Yoongi, deoarece se jucase destul cu fundul acestuia.
Obrajii lui Hoseok s-au aprins puternic și s-a făcut mic la pieptul lui Yoongi.
"Spune." I-a spus Yoongi intrigat acestuia, astfel convingându-l pe Hoseok să spună ceva.
"Te plac, papi." Ochii și gura lui s-au mărit instant din cauza șocului.
"Pisoi, ai face bine să-ți închizi gura, dacă nu vrei ca ceva să ți-o umple." L-a avertizat Jimin, iar când acesta i-a simțit erecția atingându-se de fundul său a tăcut.
Hoseok și-a luat perna pe sub cap și a dat cu ea în Jimin.
"Nu vorbi așa cu iubitul meu!" A mârâit Hoseok la blond, iar acesta a început să râdă.
"Mai vorbim noi despre asta când voi doi o să fiți sub mine, gemându-mi numele." Jimin s-a dat jos din pat, iar cu o ultimă palmă la fundul fiecărui băiat din patul său, s-a dus în bucătărie, pentru a le pregăti micul dejun.
Yoongi s-a uitat la Hoseok cu o sprânceană ridicată, după ce acesta a gemut când palma lui Jimin i-a atins fundul.
"Vrei să-mi spui și mie despre noile tale kink-uri sau ai de gând să le păstrezi doar între tine și Jimin?"
Yoongi și cu Hoseok urmau să aibă o discuție lungă și serioasă, dar mai întâi trebuiau să se asigure că Jimin nu era prin preajmă.
_______________
Pentru viitor, ca sa stiu, vreți ca yms sa adopte vreun copil?
CITEȘTI
seul drift ||yoonminseok||
Hayran Kurgu"A meritat să fac pariuri cu tine, acum am cele mai neprețuite comori." yoonminseok A.U. #93 în fanfiction - 10.07.2019