nouă

348 76 5
                                    

Yoongi l-a împins pe Hoseok în pat, acesta urmând să se suie în poala lui.

"Spune-mi ceea ce meriți, babyboy." Yoongi i-a ridicat bluza acestuia și a început să-i lingă abdomenul, din când în când mușcându-i pilea într-o culoare a caramelului. Hoseok și-a coborât mâinile spre fundul brunetului, dar Yoongi i le-a dat imediat la o parte.

"Nu până când îmi spui ce meriți, baby." Hoseok simțea cum membrul său se mărea în pantalonii săi strâmți.

"Pe tine, mommy, te merit pe tine." A spus Hoseok printre gemetele provocate de limba lui Yoongi pricepută ce îi lingea pătrățele. Yoongi a scos un mormăit aprobator. Cu toate că roșcatul de sub el merita o pedeapsă bună, trebuia să facă ca noaptea aceia să fie plină de plăcere, deoarece se putea să fie și ultima.

Yoongi și-a dus mâinile și i le-a luat pe cele ale lui Hoseok și i le-a așeazat pe fundul său, forțându-l asftel să-l strângă. Cei doi au gemut la unison, deoarece se simțea extraordinar de bine. Pielea fundului a lui Yoongi se simțea ca a unui bebeluș, iar bucata de material ce ar fi trebuit să-i acopere părțile intime fusese dată jos odată cu intrarea în casă.

Hoseok a apucat dur capul acestuia și l-a tras spre buzele sale. Un sărut plin de pasiune și nevoie a luat naștere, Yoongi nevrând să-l întreruptă atât de rapid, a rupt tricoul lui Hoseok. El deja scapese de mult de croptop. Singurul lucru care mai trebuia îndepărtat erau pantalonii lui Hoseok.

Yoongi a rupt dâra de salivă care le unea buzele de când s-au despărțit din sărut și și-a apropriat buzele de erecția ce se vedea prin pantalonii lui Hoseok. Yoongi a început să muște în glumă și să îi tachineze cu dinții membrul acestuia ce pulsa nervos.

A prins între dinții săi fermoarul pantalonilor și a tras în jos de el. Hoseok privea cu respirația agitată toată scena fierbinte din fața lui. Yoongi știa al naibii de bine ce să facă cu acea gură și nu ezita nicio clipă din a-l face pe Hoseok să se simtă bine. Avea două perechi de buze disponibile oricând, ce așteptau mereu să fie plină cu sperma acestuia.

Când în sfârșit a dat jos de pe Hoseok toate materialele ce-l acopereau, a început să lase sărutări umede pe toată lungimea membrului acestuia.

Hoseok și-a înfipt degetele în părul acestuia și a început să tragă ușor de el, nevrând să-l rănească pe Yoongi. Yoongi era excitat de nerăbdarea iubitului său, deoarece atât de nerăbdător era și el.

A luat membrul acestuia în mâna sa și cu ajutorul lui Hoseok s-a penetrat puternic, amândoi gemând puternic. Și-a pus mâinile pe șoldurile lui Hoseok și a început să se miște în jos și în sus, de fiecare dată trântindu-se de testiculele acestuia.

Amândoi erau pe culmile extazului. Amândoi gemeau cum n-au mai făcut-o niciodată. Nu-i mai interesa de vecini, de nimic. Singurii care contau la acel moment erau doar ei.

_____________

Se pare ca cu smutul asta a început să mi placa din nou sa scriu smut

Eh

Sper ca vi s au calmat hormonii acum

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum