patruzeci și unu

325 67 10
                                    

După două săptămâni de stat în spital, Yoongi a fost lăsat să se ducă acasă, dar numai sub atenta supraveghere a lui Hoseok și Jimin, deoarece acesta era încă în atenția polițiștilor și psihiatriilor din cauza unui presupus atentat de suicid.

Dacă Yoongi nu era considerat nebun pentru că s-a rănit, cu siguranță ar fi considerat nebun dacă ar spune motivele pentru care s-a rănit atât de grav.

La momentul actual, Yoongi stătea ușor pe pieptul lui Jimin, ochii săi fiind închiși, mai având un pic și ardormind din cauza căldurii emanate de către corpul lui Jimin și de atingerile ușoare ale lui Hoseok care se juca cu părul lui.

Jimin i-a zâmbit ușor lui Hoseok și i-a apucat mâna în a sa, roșcatul fiind bucuros că Jimin îi dădea și lui atenția de care avea nevoie.

Voia să primească la fel de multă atenție ca și Yoongi, dar știa că nu o putea face, deoarece brunetul avea în avantaj un picior și o mână în ghips.

Îl iubea pe Yoongi, dar îi era dor de vremurile în care el primea toată atenția. Voia să primească și acum toată atenția.

Mă simt atât de singur.

"De ce, baby?" A întrebat Jimin pe un ton jos, astfel dându-le fiori celor doi de lângă el.

Hoseok s-a înjurat mintal, deoarece gândurile lui au fost spuse încă o dată cu voce tare. Gândurile lui trebuiau să rămână doar pentru el, dar gândurile lui erau speciale și voiau să captiveze atenția și celorlalte persoane, exact așa cum voia și deținătorul lor.

"Vreau atenția voastră." A spus rapid Hoseok, iar obrajii săi s-au colorat într-o nuanță asemănătoare părului său.

"Baby, dacă voiai să te îmbrățișez, trebuia să-mi spui și găseam imediat poziția perfectă pentru a o face." A spus Yoongi ușor, ochii săi fiind încă închiși.

"Mommy~" S-a plâns Hoseok, deoarece voia că brunetul să se uite la el când vorbea cu el.

"Baby, nu mai fi rău. Pisoi are nevoie de mult somn ca un pisoi care este el, mai ales după ce a trecut."

"Da, papi." A spus roșcatul încet, iar apoi toată starea lui de spirit s-a ridicat când a simțit buzele blondului i le-au atins pe ale sale.

Hoseok și-a pus capul pe umărul lui Jimin și și-a ascuns fața în tricoul lui ce mirosea atât de bine. Jimin a început să-i mângâie ușor spatele, Hoseok adormind la scurt timp.

Blondul a zâmbit ușor când a auzit mici sunete părăsind gurile iubiților lui. Și-a trecut mâna prin părul fiecăruia, deoarece nu putea să-i sărute din cauza poziției în care se aflau și și-a închis și el la rândul lui ochii.

"Vă iubesc atât de mult." A spus în șoaptă, iar apoi o lacrimă s-a prelins pe obrazul său, astfel ajungând să-i simtă gustul sărat. "Vă rog să nu mă răniți, deoarece eu voi face tot posibilul să nu o fac."

Jimin nu mai voia să sufere, dar ceva îi spunea că va suferi și tot ce putea face era să spere că nu va fi rănit de către Hoseok sau Yoongi.

___________

Vreti discuția jikook sau sa aflati despre ea?

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum