patruzeci și șase

343 63 8
                                    

Două luni și Yoongi era ca nou. Ceea ce înseamna că relația lor putea fi una normală în sfârșit.

După ce Jungkook a aflat ce s-a întâmplat la acea cină, a venit și și-a cerut iertare de la fratele său. Știa că a greșit, dar că i-a trebuit ceva care chiar să-l facă să se simtă și mai vinovat ca să facă ceva cu adevărat în privința relației lor. Acum era bucuros că Jimin și-a găsit în sfârșit bucuria alături de Hoseok și Yoongi și avea parte de sexul de care merita.

Jungkook mereu a spus că totul nu se rezumă doar la sex, dar apoi Namjoon s-a supărat pe el și l-a ignorat o săptămână întreagă și a realizat că defapt totul se rezuma la sex și i-a dta dreptate fratelui său.

Jimin și-a lipit buzele de cele a lui Yoongi pentru a suta oară în noaptea aceea, în timp ce membrul său se mișca calm și lent în interiorul acestuia, nevrând să grăbească nimic.

Voia ca acea noapte să se repete la nesfârșit.

Hoseok îi privea ușor de la capul patului și le zâmbea. Capul lui Yoongi era în poala sa și astfel în putea calma foarte ușor.

Nu voia să li se alăture, deoarece era momentul lor perfect.

Jimin și-a pus mâna pe umărul lui Hoseok și a început să se miște mai rapid în interiorul acestuia, Yoongi gemând puternic în sărutul lor.

Și-a dat drumul cu un țipăt pe pieptul său, Hoseok punându-i ușor capul pe pernă și începând să lingă sperma acestuia, apoi sărutându-l pe Yoongi pentru a-l lăsa să-și guste sperma.

Jimin și-a dat drumul puternic în Yoongi, capul său ducându-se pe spate, buzele fiind larg deschise, imediat ce a văzut scena sexy pe care cei doi iubiți ai săi o făceau.

Blondul și-a scos ușor penisul din Yoongi, încercând să nu-i mai cauzeze o durere în plus și i-a mângâiat obrazul ușor în timp ce s-a aplecat să-l sărute pe Hoseok ușor pe frunte.

"Căsătoriți-vă cu mine. Știu că nu am inele sau mai știu eu ce prostii, dar vă iubesc și sunt gata ca viitorul meu să fie împreună cu voi."

Mici lacrimi s-au creat în ochii lui Hoseok din cauza emoției, iar Yoongi a avut grijă să le șteargă rapid, deoarece dacă Hoseok se punea pe plâns, atunci și el se punea pe plâns.

"Mă căsătoresc cu tine, idiotule, și la fel o va face și Hoseok, deoarece noi venim la pachet, mereu am venit la pachet."

Jimin le-a zâmbit ușor, ochii săi dispărând.

"Vă iubesc atât de mult."

"Și noi te iubim."

Jimin i-a tras pe cei doi iubiți ai săi în brațele sale și și-a scufundat capul în piepturile lor albe.

Hoseok și Yoongi l-au făcut pe Jimin un om mai fericit, un om mai bun, un om care îi iubea.

_________

Capitolul viitor este epilogul

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum