treizeci și trei

306 70 5
                                    

După accidentul de dimineață cu Jimin, Yoongi a decis să profite că blondul s-a dus la o sentință și l-a invitat pe Hoseok la un prânz într-un restaurant drăguț. Dacă cineva îi vedea, credea că Hoseok vrea să ajungă în pantalonii lui Yoongi, dar era complet invers.

Ochii lui Yoongi erau peste tot pe corpul lui Hoseok, dar Hoseok era prea ocupat cu mâncarea sa ca să dea importanță privirilor acestuia cu care s-a obișnuit de mult timp.

"Arăți bine." A spus Yoongi, încă uitându-se la Hoseok. Roșcatul purta un tricou de-al lui Jimin și niște blugi care erau tot ai blondului. Faptul cel mai bun la hainele blondului era că erau făcute pentru a pune în evidență cale mai frumoase părți ale corpului: clavicula, fundul, coapsele, abdomenul și gâtul, iar Hoseok se întâmpla să aibă cele mai frumoase trăsături în materie de cuvintele enumerate mai sus.

Arata desprins dintr-un spital de chirurgie plastică, deoarece chiar și după șase ani de relație, Yoongi nu putea înțelege cum iubitul său arăta atât de bine fără să depună niciun fel de efort. Hoseok era perfect de la zâmbetul său imaculat până la degetele sale de la picioare care erau perfect îngrijite. (Ce dracu tocmai am scris)

Hoseok i-a zâmbit ușor și și-a așezat ușor furculița în farfurie.

"Și eu te iubesc, Min Yoongi." A spus acesta, zâmbind, iar Yoongi a simțit cum începe să se îndrăgostească din nou de Hoseok. Mereu în prezența lui începea să se îndrăgostească din nou de el, deoarece pe zi ce trecea, descoperea ceva nou și mult mai atrăgător la el.

"Dar îl placi pe Jimin." A continuat Yoongi, neplăcându-i faptul că l-a adus pe blond în discuția, dar știa că trebuie să o facă la un moment dat. Sprâncenele lui Hoseok s-au încruntat.

"Și tu îl placi pe Jimin." A continuat Hoseok, iar Yoongi a simțit cum vrea să-l plesnească pe Hoseok pentru prima oară în viața sa. Nu îl plăcea pe Jimin. Nu avea cum să-l placă pe Jimin.

"Tu nu lași pe nimeni să te domine, Min Yoongi, pe nimeni, nici măcar pe mine, iar faptul că l-ai lăsat pe Jimin să te domine și ți-ai arătat slăbiciunea în fața lui, înseamnă că el chiar e ceva important pentru tine." Yoongi a tăcut. Chiar simțea ceva cu adevărat pentru Jimin? De ce l-a lăsat pe Jimin să-l domine?

Ah, Min Yoongi ești un așa mare prost! S-a certat aceasta în propria sa minte și a continuat să se uite la Hoseok, deoarece știa că aceasta mai avea ceva de spus. Mereu Hoseok mai avea ceva de spus.

"Jimin ți-a atins un punct sensibil și încă nu ești gata ca să accepți acest lucru, dar când vei fi gata să-l accepți, voi fi pregătit să te fiu din nou cu tine într-o relație." A spus Hoseok și s-a ridicat de la masă, lăsându-l pe Yoongi singur, uitându-se la farfuria sa plină.

Trebuie să-l plac pe Jimin ca să-l recuperez pe Hoseok?

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum