doi

459 81 16
                                    

Vântul puternic îi lua pe sus fusta lui Yoongi. Brunetul era ud până la piele. Stătuse până târziu la atelier să-și repare bebelușul, încât nu a observat vremea de afară, iar la ora acea nu mai circula niciun taxiu, deci a trebuit să meargă prin ploaie și vânt până acasă.

"Mommy!" A exclamat roșcatul fericit când și-a văzut iubitul și a sărit la gâtul lui. Yoongi și-a înfășurat brațele în jurul taliei acestuia și i-a prins buzele într-un sărut lent. "Am fost atât de îngrijorat, mommy." A spus Hoseok, iar Yoongi i-a sărutat obrazul.

"Totul  e bine acum, baby boy. Sunt în brațele tale și tu ești în brațele mele. Mommy e aici pentru tine, baby. Te iubesc." Hoseok a roșit puternic.

"Și eu te iubesc, mommy, dar trebuie să te schimbăm, pentru că nu vreau să prinzi vreo răceală." Hoseok a ridicat în brațele sale trupul lui Yoongi și l-a așeazat ușor pe canapea. A început să-i dea jos geaca de piele până la talie care îl semi protejase din calea ploii, apoi crop-top-ul roz electric ce ieșea în contrast cu pielea lui albă.

"Ești rece, mommy."

"Cu o îmbrățișare de la tine, mă voi încălzi." Hoseok și-a așeazat mâna pe talia acestuia și l-a strâns în brațele sale. Pe spatele lui Yoongi a pus o pătură călduroasă, pentru că rămăsese decât în lenjeria sa din dantelă. Yoongi s-a relaxat imediat în brațele lui Hoseok.

"Te iubesc, mommy." A spus Hoseok și l-a sărutat buzele ușor lui Yoongi. Hoseok s-a desprins de acesta când nu a primit niciun răspuns la sărut și a zâmbit dulce când a văzut cum Yoongi dormea ușor în brațele sale.

"Mereu faci așa."

Relația lui Yoongi și a lui Hoseok nu era una obișnuită, deoarece Yoongi era un power bottom cui îi plăcea să se îmbrace în haine de fete. Yoongi era cel dominant în relația lor, stâlpul de rezistență în relația lor, chiar dacă era un bottom. Lui Hoseok îi plăcea să aibă o persoană care să aibă grijă de el, iar asta era un plus pentru care îi mulțimea lui Yoongi că a vrut să fie într-o relație cu el.

Oricât de ciudată ar fi fost relația lor se iubeau, iar asta era tot ce conta, iar nimeni nu putea pune mâna pe Hoseok, deoarece Hoseok era proprietatea lui Min.

_________

Dacă aveti o intrebare si stiu ca sunt, puteti sa mi le spuneți.

Sper ca v a placut:)

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum